Sorry, fel ritat
Men varför dra? Räcker ju att hålla den nere så radera den med blixtens hastighet.
Asså vad tusan, verkar som att den registrerar att jag bara håller ner…
Blir samma sak som att bara hålla in…
Hhahahha! Dagens 1 april. Utan att vara 1 april.
Tyckte mig att det raderades snabbare genom att dra knappen först….
Jag hittar ut själv….
Blixt… nää
Det är bara att ta nya tag på nyhetsfronten.
Satt 2,5 timma idag och försökte dra i backspace-tangenten, men jag kan sluta försöka nu alltså?
Jag är på väg till VC då jag dragit tummen ur led utan att få bort en endaste bokstav.
Går sakta på iPhone 16, skaffa en 15 så ska du få se på fan.
Min batterihälsa tappade 4% denna kväll pga detta svepande
<—————-
Fick du äntligen tummen ur?
Hahahahahaha
Förlåt.
Hahahahaha
Hade varit en bra funktion iaf
Jag har börjat rensa i Lösenord appen och ta bort alla lösenord där jag även har en passkey, som är på Bubblan.
Annars försvinner väl själva poängen med passkey om man ändå kan gå förbi med ett lösenord?
Funderar på om möjligheten finns att beställa ett nytt lösenord där jag har en passkey, isåfall är det ju inte helt genomtänkt?
Jag skulle inte radera användarnamn och lösenord. Sajter har implementerat inloggningen på väldigt olika sätt. Ibland krävs användarnamn innan man får logga in med passkey, ibland krävs lösenord efter passkey och så vidare.
Och i de allra flesta fall går det fortfarande att logga in med användarnamn och lösenord fastän man skapat en passkey.
Det vore bra om det gick att blocka inloggning med e-post och lösenord efter man har skapat en passkey. Någon måste vi ju gå över till helt…
Du har rätt, känns lite som att utmana ödet att radera lösenorden. Skriver ut de på papper och lägger i lådan så får vi se om jag behöver använda dom innan nästa röj hemma.
(Röjer sällan. )
Det ska väl gå nu med iOS 18.0.1
Tillägg: Amazon kräver 2FA-koden efter man loggat in med passkey märkte jag nu när jag loggade in på Prime Video.