iOS 18, iPadOS 18, macOS Sequoia och övriga Apple-uppdateringar

Man har ju inte en iPhone 15 Pro Max för att sitta och rensa flikar som ett djur :joy:

3 gillningar

Funkar det med Continuity? Har du då samma 741 flikar öppna i Safari på alla Apple-enheter…?

Nej fyfasen då skulle jag aldrig ha det så. Har flikhygien på datorerna är bara mobilen jag skiter i det helt på haha.

Flikfest..:partying_face:

1 gillning

Ha. Jag bara var nyfiken om det tekniskt funkade…

Fan Apple kan knappt synka mina sms, hålla reda på 750 flikar är nog 20 år bort med iCloud :stuck_out_tongue:

2 gillningar

När du kommit upp i 1000 slutar de skriva ut hur många du har om jag inte minns fel.

1 gillning

De kommer bara ihåg adressen för fliken till slut. Sidan laddas om när man byter till fliken, så det blir i princip som ett bokmärke.

1 gillning

Continuity visar bara den för tillfället aktiva fliken i docken när man växlar till macen. Men alla mina (just nu 53) flikar i iphonen finns på Safaris startsida i macen, synkar fint!

1 gillning

4 gillningar

Jag tycker det är tvärtemot. Jag tenderar till att ha mer flikar öppna på datorn än på luren.

1 gillning

Och äntligen så klarar (delar) av iOS/watch av att visa minusgrader i översikter

Men Apple Hem visar fel i appen. Hur kan de göra på olika sätt i olika delar av systemet?

Edit: Mina minusgrader är den sensor som jag har i frysen…
Edit2: Förtydligade att det är Apple Hem som jag klagar på

1 gillning

Tempsensor i Apple Home?

”Klimat”

Fattar inte att de gör fel i översikten. (Köksfönstret står i frysen, så där kallt har jag inte)

Edit: Såg att jag var lite otydlig först. Ja, det är Appel Hem-app som jag klagar över

Jag ser att du har en Aqara för utomhustempen, har du koll på vilken modell det är?

Rensa el manuell är ju sjukt. Trodde alla använde det här :sweat_smile:

Är i stugan nu

Men borde vara denna

1 gillning

Man måste leva lite!

1 gillning

Vad är det för version som dykt upp nu?

2 gillningar