Invasionen av Ukraina đŸ‡ș🇩 (2022)

Usch !!! :weary::face_with_raised_eyebrow:

Över 44 milj ukrainare. Hoppas alla EU lĂ€nder och andra lĂ€nder tar sitt ansvar att ta emot folket som flyr.

Man har tagit sitt ansvar.

1 gillning

SkrÀmmande hur en person i hans position kan ljuga sÄ ogenerat.

1 gillning

Det Àr deras modus operandi. Trupperna vid grÀnserna inför invasionen var bara en övning och ingenting annat.

Jo fast detta Àr alltsÄ efter att man attackerat. Men visst Àr det deras Modus. Finns ingen relation till sanningen alls.

LÀsvÀrt. Hur deras dubbelmoral och maffiametoder anvÀnds för att gynna personlig vinning

4 gillningar
5 gillningar

En ryss talade
 đŸ«Ł

FrÄn sajten:
image

Sanktionerna verkar nu ha nÄtt iTunes och App Store i Ryssland som inte lÀngre accepterar nÄgra köp.

Det Àr ryska iPhones.ru som rapporterar att det inte lÀngre gÄr att handla i App Store eller iTunes. Det Àr oklart om det Àr regeringen, bankerna eller Apple sjÀlva som stÄr bakom stoppet. Vissa anvÀndare har lyckats kringgÄ problemet genom att köpa fysiska rabattkort.

Via: MacRumors

Jag har verkligen en hang up pÄ dessa oligarker och skurkars liv i London. Retar mig till vansinne. Vi, Europa, UK har ju pÄ ett sÀtt accepterat dessa skurkpengar. Det Àr verkligen sÄ att om du stjÀl tillrÀckligt mycket pengar blir du en fin och upphöjd person.

4 gillningar

Ett mycket viktigt perspektiv formulerat sÄ elegant.

Antar att det Àr betalvÀgg, men bara att ge artikeln en delning Àr vÀldigt mycket vÀrt för mig.

2 gillningar

Ja det var en mycket elegant text! Tack för att delade. Om bara nÄgra mÄnader riskerar dessa typer fÄ avgörande inflytande i Rosenbad. En alarmerande och hÄrresande tanke.

1 gillning

Oligarkstyle.

1 gillning

Han grĂ€ver verkligen sin grav djupare för varje dag. Hur skall Ryssland nĂ„gon gĂ„ng i framtiden komma in i nĂ„gon form av vĂ€stlig gemenskap igenđŸ€·đŸ»â€â™‚ïž

2 gillningar

Mycket intressant artikel. Just nu ligger den inte bakom betalvÀgg.

2 gillningar

Vill bara pÄminna om att man kan signa upp för DN gratis just nu. GÀller fram till 10 april

Erbjudande - DN.se

5 gillningar

Varför Sverige? “Sverige sĂ€tts upp pĂ„ rysk lista över ovĂ€nliga lĂ€nder” Omni – Alla nyheter. Alla perspektiv.

Sanktionerna som vi har mot dem.

Listan över ovÀnliga lÀnder handlar om dom som skickat vapen och annan utrustning till Ukraina.