Ingen Samsung Note nästa år

Från sajten:
image

Samsung kan behöva hoppa över lanseringen av en ny Galaxy Note nästa år på grund av Covid-19.

Källor skvallrar om att Samsung bantar ner sin linje nästa år och hoppar över en lansering av premiumtelefonen Galaxy Note med sin stora skärm och pekpenna. Nedbantningen ska bero på pandemin och att färre komponenter skulle behöva tillverkas. Istället ska då S-serien, S21 och deras vikbara utrustas med stöd för pekpenna som kommer säljas separat.

Andra källor säger dock att Note-serien går över till det vikbara segmentet och att det inte alls handlar om en nedbantning av linjen, utan bara en förändring då Note beräknas tappa i försäljning när fler modeller får stöd för pennan. Men förändringar ser ut att komma.

Via: Reuters.

Antecknar det.

1 gillning

Tyst nu, jättespännande! Alltid viktigt när Samsung backar tillbaka och lämnar mer plats för Apple, det är sedan gammalt.

1 gillning

tenor

1 gillning

Vi kanske får hjälpa han på traven lite!

Älskade @DennisKlarin - Vad betyder Note på svenska?

Den kanske brann upp innan den lämnade fabriken. :fire:

3 gillningar

Haters going to hate…

1 gillning

Du verkar ju också vara ensam kvar att försvara Samsung. Inte sett @pao på länge.

Teknikveckans förfall.

Jag ser det mer som att Samsung inte gör tillräckligt bra grejer att folk är villiga att stå upp för dom. :stuck_out_tongue_winking_eye::joy::heart_eyes:

Ja, tänkte också på henom häromdagen! Var är du @pao !?

… hater :heart:

han startar samsungveckan.org

4 gillningar

bild

Ett av favorittrollen här.

Men va fan! Lägg av, om någon vet så är det du - att jag tar allt som kritik! :smiley: HAHAHA

1 gillning

Kanske hålla dig borta från internet då…:wink::heart_eyes:

Ja, jag saknar @pao

2 gillningar

Kul med “No soup for you”-gubben, det var länge sedan - minnet hittades i en dammig låda i det mentala kallförrådet.