IKEA lanserar ny skrud för SYMFONISK

Från sajten:
image

På den nederländska IKEA hemsidan går det nu att finna nya färger till IKEAs sonos-kompatibla högtalare.

Det är The Verge som har hittat nya färger på högtalarna SYMFONISK från IKEA. Det går nu att få lite mer färg i rummen genom att byta ut fronten till röd eller blå.

SYMFONISK har sedan tidigare enbart gått att få i vitt eller svart.

Priserna är €8 för en ny front till bokhyllehögtalaren och €10 för bordslampan i den nederländska butiken. Det har seglat upp bilder på att fronterna även finns i svenska fysiska butiker. Ännu har IKEA inte lanserat fronterna i online-butikerna. Men priset ska i alla fall vara 69 kr för fronterna.

Ikea symfonisk färg

 

The Verge är slöa! Det där skrev vi ju om redan den 4:e september ju :slight_smile:

men det där är tyska butiken. Nu är det nederländska butiken som fronterna dykt upp i. Det är i princip samma land som Sverige

De finns redan i svenska butikerna! 69 spänn :slight_smile:

Du menar som frontbilden visar :wink:

Titta nu ja :heart_eyes::ok_hand:

Eyy spoilers! Är på säsong 3! Gissar att det är Lucifers pappa :sob:

Det vet man inte, det är anledningen till att djävulen uppfann cliffhangern.

Men jag kan hålla med om att det är en mini-spoiler, beklagar det.

Saknar en gråtande emoji. :sob::sob:

Äh, det är gammal skåpmat nu.
By the way, alla i lost var egentligen döda hela tiden

unnamed

Haha jag vet jag får skylla mig själv för att jag inte sett den tidigare. Konstig serie dock! Den är så B men ändå kan jag inte sluta titta.

Exakt så! Så väldigt mycket Netflix över den serien.

1 gillning

Ja det är något speciell över serien som gör den bra.
Det är inte fallen som ska lösas som får en att fortsätta titta :joy:

Nej samtliga fall känns som en repris från avsnittet innan, men det är nått i resten av storyn kring karaktärerna som lockar och de bjuder på så jävla lite sådant i varje avsnitt. Genialiskt ändå.