Idag kan du titta på "Min enorma penis" på TV4 Play

Från sajten:
image

Det är många män där ute som har komplex för sin nedre region och kanske önskar att brandslangen skulle varit lite större. Men det finns även människor där ute som önskar att den vore mindre.

Det är mindre än en procent av alla män som har en penis som är längre än 20 centimeter och i dokumentären “Min enorma penis” som släpps på TV4 Play och Cmore idag får vi följa några av dessa. För många är det en dröm att kunna stoltsera med en stor härlig snabel men är det verkligen så roligt i verkligheten? Det verkar faktiskt inte som det.

Många av männen som har en exceptionellt stor penis lider av det i form av att folk stirrar, det blir svårt att hitta bra kläder och att de även har råkat skada sina partners när det har gått vilt till i sänghalmen. Vissa har till och med upplevt yrsel och svimmat när för mycket blod har samlats där nere. I dokumentären “Min enorma penis” får vi följa några av dessa män som lider av en alldeles för stor penis och en av dem funderar på att göra en penisförminskning. Låter det intressant så går dokumentären att se redan idag antingen med reklam på TV4 Play eller om du prenumererar på Cmore så kan du se den där.

Jag skulle tro dessa grabbar har mer problem än vi normalt utrustade. Kanske kul att ha som partytrick eller att få avundsjuka blickar i duschen. Men sen är det nog mer deprimerande skulle jag killgissa.

2 gillningar

Partytrick, helikoptern? :rofl:

1 gillning

"släggan"

Typ eller som den kallas idag: Borgarslungan. :joy::joy:

Eller som jag brukar säga:

Abbas sill - liten burk men med mycket krut.

1 gillning

:smiling_face_with_tear:
bild

SVT Kultur: Nu visas Pompejis fruktbarhetsgud efter att ha varit dold i 20 år!