Ica Banken blir med Apple Pay

Nu har Ica Banken via sin Facebook äntligen gått ut med att stöd för Apple Pay är på G. Jag och Gert Fylking stämmer upp i kör och ropar ÄNTLIGEN :smiley::+1:

5 gillningar

Yay! Äntligen kan jag ha ALLA mina kort i Apple Pay

Har aldrig haft ICABanken. Kanske dags nu :wink:

Vad är årskostnaden för kortet?

1 gillning

Vi har kreditkortet, vill minnas att det ligger på runt 300:- per år. Har haft det sedan den tiden man fick riktigt bra med bonus på sina icke Ica-köp. Nu får man inte lika bra bonus men man samlar alla sina matkostnader på ett ställe så man har bra koll månad för månad hur mycket man lägger

1 gillning

Från sajten:
image

ICA Banken har äntligen gått ut med Apple Pay är påväg till sina kort inom kort.

Via Facebook och hemsida har ICA Banken idag berättat att Apple Pay är på gång till sina bankkort. Detta innebär att du snart kan lämna ditt kort hemma och enkelt betala med din iPhone och Apple Watch.

Ica-banken skriver att det är många som efterfrågat tjänsten och att de nu jobbar på det sista inför lanseringen. Något datum ger de oss inte men att det är påväg vet vi nu.

Tack till mrkhaglund i vår Bubbla som uppmärksammade oss på detta.

Via: ICA banken.

1 gillning

Tack för tipset! :slight_smile:

1 gillning

Vi har ICA Banken. Betalar du med kortet i butik så får du dubbel bonus.

Förlåt. Jag menade att man fick bra bonus på sina icke ICA-köp :wink:

(redigerar mitt inlägg så det blir korrekt)

1 gillning

Verkar inte helt lätt att hitta… vet du vad man får i bonus om man handlar för 100kr på icke Ica butik?

Jag minns tyvärr inte då det var flera år sedan och de har ändrat bonussystemet fler gånger sedan dess. Nu har vi kortet bara för att handla på Ica för att få alla matkostnader på ett ställe. Ibland används det även som backup om ordinarie bank strular :wink:

Nu så! :+1:t3:

4 gillningar

Snyggt, tog bara 6 år för Ica. Känns inte som den mest hippa banken direkt. :sweat_smile:

Du som kör ICA Banken. Vad är fördelarna med den banken?

När vi skaffade det var bonusen på köp som man inte gjorde på Ica riktigt bra. Det är det inte längre men vi har kvar kortet som backup.

1 gillning

Jag var nära att starta ett gemensamt konto på Ica-banken när jag såg att Apple Pay var på gång. Ångrade mig i sista stund. Tyckte det blev för dyrt med 25 kr x 2 varje månad. Kostnaden åt upp eventuell bonus som tillkom.

Blev ett delat konto på Lunar för 19 kr/mån allt som allt. Kopplat till Stammis för ica-poäng.

Ica höjer till 35kr / mån från November

Ännu värre. vill de inte att folk ska skaffa deras kort eller?

Vänta nu! Ska Ica ta betalt för apple pay? :rofl:

Dom höjer priset från 25 till 35kr på kortet i samband med att dom lanserar stöd för Apple Pay :crazy_face:

Tacka vet jag Bank Norwegian, kostar gratis om man betalar i tid.

3 gillningar