Hur stor är en Fatboy Buggle-Up?

Hej blev sugen på en Fatboy Bungle-up i tv-rummet, storleken nämns som 184 x 132 och det låter ju gigantiskt , men hur är dem i praktiken ? Koll på diverse produktbilder och fundera är måtten på en ofylld, och inte uppvikt Fatboy Bungle-up? Hjälp , känns lite jobbigt att köpa och konstatera att den var förstor :grin:

//Daniel

Slänger in en länk så fler slipper googla som jag, hade ingen aning om vad det var för något :sweat_smile:

Aldrig sett en sådan men måste säga att den ser allt annat än skön ut.

Ja, ser riktigt obekväm ut. Inte så att modellen där ser speciellt avslappnad ut.

Spännande, är det ingen som har en sådan på altanen eller framför tv?nu, jag har ju suktat i flera år efter det. Nu är ju en Fatboy, just en Fatboy och inte någon insutten sacco-säck

//Daniel

1 gillning

Vi har bara haft deras hängmatta i trädgården. Väldigt bra kvalité och skön att ligga i.
Tyvärr använde vi inte den så mycket så vi sålde den. Fick mer betalt än vi köpte den för.:sweat_smile:

1 gillning

Jag tror du är på rätt spår. Om feminints blir för stor.

Nu är jag ett levande frågetecken, vad menar du?

//Daniel

1 gillning

Han kör ofta utan rättstavning så man får gissa vilt ibland vad han menar. :joy::joy:

Jag är ju grav dyslektiker och brukar få fram vad folk menar vad dom skriver och jag själv skriver som en kråka , men här gick jag bet.

//Daniel

1 gillning

= om den inte blir för stor. ?

2 gillningar

Om den inte blir för stor..:grin:

Jobbar du på SÄPO med kryptering? :joy::joy:

1 gillning

Jag har en Sacco sittsäck från 80-talet. Det är mest katterna som ligger i den nu förtiden. Svårt att kliva upp från en säck. Du sitter lågt och har inget att ta stöd i med händerna. Man får helt enkelt rulla ur den. :rofl:

Typ en sådan här. Min har dessutom samma gräsliga färg också. Då var det en cool färg :crazy_face:

Vi har sålt fatboys här på firman. Ingen succe direkt. Samma problem med att ta sig ur som med en sacco.

2 gillningar

För att finna visshet i frågan, torde endast empiriska studier hjälpa. Sagt och gjort Fatboy Buggle-Up beställd och ut prova, fick väl plats för ändamålet, men stora är dom och enligt och familjen blir det bra att spela vid tv, från denna:)

//Daniel

5 gillningar