Toolbox Pro är som namnet antyder en riktigt bra verktygslåda att ha tillgång till om man pysslar med Shortcuts, enligt mig.
Just för närvarande använder jag mycket av deras actions för att använda och hantera globala variabler. Som exempel så loggar jag mitt koffein-intag och inte bara i hälsoappen utan även i en csv-fil i Dropbox. Då jag tycker det är smidigast att köra genvägen från klockan så måste jag mellanlagra i en global variabel då klockan inte kan köra Dropbox-actions som att skriva en fil.
Testat den förut, trevlig, men har för mig att den är ganska starkt knuten till deras tjänster (kalender osv..) så rätt ointressant om man inte använder deras tjänster.
Microsoft har tagit fram en launcher till Android som byter ut hemskärmen mot en mer anpassad till deras appar. Svep till vänster och du får en översikt med kalendern/ appar / dokument från onedrive mm. Du har även deras nyhetsflöde. Annars möjligheter som de flesta launchers att ändra ikoner och placering mm
Jag får ju medge att YR-widgeten är snyggare än det jag sett i iOS!
Sen kanske ikon-formen är rätt fugly. men man vågade väl inte köra samma superellips som iOS
Har ni msn-facebook-messenger-fierat ikonerna i iMessage!, mög va fult! Ser ju som jag chattar med en 13 åring, dock inget tihi, (ännu) kanske har med att göra vilken ålder man fyller i i Apple ID/konto. Hjärtat ska var rött. inte rosa!
Tidigare har man ju kunnat regagera med platta fina ikoner, utan att det känns så jobbigt som vuxen.