Huawei P30 Pro - därför gillar vi den så mycket

Ja vi får hoppas på magisk mjukvara till höstens iPhones! Haha litar inte på postnord, faxar dom istället!

1 gillning

Ställer mig vid faxen och väntar!

1 gillning

Ja de får vi verkligen hoppas på! Men jag e skeptisk… Varför har vi inte bättre kvällsbilder redan?

Sämre mjukvara för att hantera det kort och gott.

1 gillning

Jobba snabbare apple!!!

1 gillning

Mottot , later och liiiiiiiiiiiiiiiiiite itaget vetu … de e ju så de är

2 gillningar

Ja men de e rågat nu!!! de räcker!!! ge oss!!!

Nja , så är de har de varit , kommer alltid vara :man_shrugging:t2:

1 gillning

Men ändå köper vi, fattar ej!!! kan du förklara?

Öhhh , nej …

1 gillning

Som jag misstänkte…

1 gillning

Minns när jag fick Night Sight till min Pixel, det kändes på riktigt som mobilfotografering 2.0, helt plötsligt kunde en mobilkamera ta bilder och få fram detaljer på sånt som varken ögat eller en systemkamera kunde. Huaweis framsteg är minst lika imponerande och deras teknik fullkomligt krossar Googles teknik, skillnad mellan Huawei och Google är lika stor som mellan Google och övriga.

Kolla på bilderna här och sedan har ni i åtanke att Pixeln utklassar övriga mobiltillverkare, säger en del om Huawei…

3 gillningar

Ja den där såg jag när den publicerades! Det är verkligen sjukt imponerande måste jag säga.

WOW, imponerande alltså…

@Marcus_Attefors, hur hanterar kameran rörelse när du kör med nattläget? Antar att folk som rör sig blir suddiga? Men blir bilderna bra om du tex tar kort vid ett middagsbord där alla sitter någorlunda stilla?

1 gillning

Bra fråga, kan vi en sådan test bild Marcus?

Får be att återkomma inatt! Tror dock den ska klara det okej, den tar 6-7 bilder som den sedan slår ihop! Men ska försöka testa ikväll när mörkret kommer!

2 gillningar

Ja håll nu hela familjen vaken i natt, och gör en schysst festmåltid… ungarna ska va med också! :joy:

1 gillning

Jag är ensam med kidsen hela helgen så vi får se hur jag löser det :joy:

1 gillning

Du är alltså “barnvakt”. Folk blir så underbart provocerade när man använder det ordet om sina barn - testa det om du inte gjort det :laughing:

1 gillning