Hotell i vid Stockholmsmässan i Älvsjö

Om man skall tillbringa fyra dagar i världsmetropolen Älvsjö i och med Hem- och Villa-mässan som snart börjar i Stockholmsmässan finns det några stalltips på hotell?

Charm och sköna sängar framför pris :slight_smile:

Finns väl ett hotell i samma byggnad som mässan? Ett vanligt Scandic dock.

Finns många hotell inom krypavstånd, just därför söker jag tips :slight_smile:

Det är även krypavstånd till @xms67. Du behöver bara övertyga honom om att han är Basil Fawlty.

1 gillning

Alltså jag är ju så himla slutkörd och otrevlig när jag är ute och jobbar så det är nog bäst att isolera mig på ett hotellrum :slight_smile:

1 gillning

Sheraton vid centralen eller Nobis vid norrmalmstorg.

Låter ju som om Långholmen skulle passa din sinnesstämning. :joy::joy::joy:

1 gillning

Efter en lång dag på mässan vill man ju inte avsluta dagen med att massera termostater. :joy::joy::joy:

1 gillning

Det skulle ju bli en magisk vecka. Jag är ändå glad att jag ses som Basil och inte Manuel..:sunglasses::sweat_smile:.

Scandic Talk skulle jag satsa på. I andra hand Best Western Royal Star. Connect Hotel skulle jag varna för.

Men du kan ju omöjligt komma och och vara här en vecka och ens tänka tanken på att undvika ett besök på hemtrevliga Fawlty Towers. Här serveras vad gästerna önskar och tillsammans med den lätt virrige majoren intas en GT med blåbär i baren.

1 gillning

Han gillar inte att jag sitter med kikaren i buskarna utanför.

2 gillningar

Jag får väl helt enkelt gå på mässan för att träffa Esse. SOM ETT DJUR...

1 gillning

Ja, det är ingen risk att jag går på den mässan.

Känns ju inte som en primärmål trots att jag bor i villa. Vad ska @Esse kränga där tro? Kan man skicka med sonens bingolotter från fotbollslaget månntro..? :sunglasses:

Är väl en del smarta hem-grejer?

Du skulle börjat meningen med blåbär! Taget!

2 gillningar

Scandic Talk var riktigt trevligt! Det här var smart, första gången jag sett.

6 gillningar

I Älvsjö finns allt från slott till koja. Kul om du gillar hotellet.