Hörlurar för barn

Vad rekommenderar ni för trådlösa hörlurar till barn? Vill helst ha USB C. Och Max 500

Trådlösa önskas och det första du gör är att specificera vilket kontaktinterface du kräver för kabel? :smiley:

1 gillning

Laddning?

Såklart. Du missade dock helt det komiska i formuleringen :slight_smile:

Snacka om att ta död på humorn :wink:

2 gillningar

Vi köpte dessa till vår son. Ingen höjdare vad gäller byggkvalitet, men tror att vi betalade under 100 kr på Gekås, och det är de väl värda. Han använder dem inte jättefrekvent, men de funkar när han väl ska ha dem och han är inte så vårdslös med dem så de har hållit bra. Dock micro-USB för laddning.

Jag vill inte vara en party pooper, men det fanns verkligen ingen finess eller verkshöjd i ditt inlägg.

Vilken typ av hörlurar?

Är det on ear så funkar nog de flesta lurar även till barn, behöver inte vara någon speciell barnmodell. Specar du USB-C och max 500 spänn får du nog ett relativt litet urval på Prisjakt, vilket gör valet lättare. :slightly_smiling_face:

Själv köpte jag ett par billiga JBL Tune 500BT till grabben förra året, tyvärr med micro-USB, men de dog efter mindre än ett år. Ersättaren blev Jabra Elite 45h (kostade en dryg femhundring). Klart bättre på alla plan än JBL och med USB-C.

1 gillning

Fördelen, om man nu ser det som en sådan, med specifika barnmodeller är att de ofta har en nivåbegränsning inbyggt, så det inte går att ha hur hög volym som helst.

Det går väl att begränsa i telefon och surfplatta?

Jag köpte ett par från Marshall till sonen så att han får lära sig vad riktig bas är… :laughing:

5 gillningar

Jag har köpt dessa till två av mina småttingar… helt ok ljud, enkla att använda… och finns i flera olika färger.

JBL 310BT

1 gillning