HomePod Mini Default speaker Apple TV 4K

Som sagt du krånglar till det och det kommer inte att bli bra i slutändan.

Men en HomePod känns som den kan bli ett högt värde att ha när den inte görs längre också, eller hur?

Och? Jag blandar märke utefter användningsområde. Tex jag skulle aldrig ha mina HomePod i uterummet. Där räcker det med två Symfonisk.

1 gillning

Så värdet är det viktigaste och inte ljudet?

Unge man, nu lyssnar du på mig. Satsa på en Sonos Beam eller Arc ihop med två bakhögtalare. Samla sedan ihop till en Sonos Sub.

Det handlar inte om märke, prestige eller någonting annat utan det faktum att det är de enda som kombinerar ett bra modulärt och utbyggbart system med AirPlay 2.

5 gillningar

Låter klokt såklart. Vilka användningsområden tycker ni man har mini då isåfall :stuck_out_tongue: typ en i varje rum för det smarta hemmet och bakgrunds ljud ?

Jag älskar allt med den här tråden och jag älskar dig @Randomdude du är fantastisk! Ändra aldrig på dig!

Med det sagt, köp en Beam eller Arc och placera dina minis på toaletterna där de hör hemma!

8 gillningar

HomePod mini som högtalare är ju typ något som passar på toaletten eller andra små rum om du vill ha lite ljud.

I framtiden när Siri för HomePod finns på svenska och Thread är en grej kan den bli något helt annat men där är vi inte ännu.

2 gillningar

Okej :crazy_face: så en i varje rum sen utöver det sonos all in i vardagsrummet.

Frugan är ju nöjd med playbar också och tycker de fungerar bra :nerd_face:

Tror ni man kan byta playbar mot en beam med nån?

Låter beam mkt sämre än playbar ?

Jag använder min Mini som resehögtalare. Hotellrum, i husvagnen/förtält är den perfekt.

1 gillning

Beror på hur stort rum du har.

Inget jätte stort

Då är det nog lugnt, Beam är ju så mycket mer modern också.

Jag har en i barnens rum, kök och sovrum typ. Och kontoret.

Synd Siri inte finns till den bara

Använd Google Assistant bara.

Inget Google i detta hem :joy:

Vad får man för en playbar tror ni? 4500 lätt?