Hjälp mig att välja tv

LG’s G modeller är en model som är tänkt att hängas på väggen. Så rimligtvis ingår det ett fäste.

1 gillning

Låter ju som en bra deal att bara behöva lägga 1 500 kr emellan. Prisskillnaden verkar ju vara 5 000 kr. :slight_smile:

Ah jag har fått upp den nu. Skit bra väggfäste som följde med och slimmat. Riktigt nöjd. Ska man bara ficaninställningsrna med :slight_smile:

Ah eller hur!

Men nypris när den kom förra året var ju ca 35k, så känns som det är en riktigt najs tv.

Tven var ju en demo ex pga den var utgående. Den var nerpackad i kartong osv. Kommer hem, hänger upp den, sen ser jag elgigantens logga är bränt i mitten… hur fan ska jag göra nu? Vill ju inte göra återköp utan vill ha en lg g1.. men den är ju utgående.

Orkar inte med allt krångel…

Ämen vafab

De får väl ge dig en ny TV, ett demo ex kan ju ha hur många brinntimmar som helst.

1 gillning

Inga mer öl där nu. :joy::joy::joy:

2 gillningar

De har ju ingen ny g1, de sa de kan göra ett återköp…

Men du kan väl få en ny av den du hade?

Nej för den var också utgående..

Det finns en ”tvätt” man kan göra i menyn.

Jo men är det garanti får väl tillverkaren lösa detta. Finns inte modellen längre får de väl ge dig den som den är ersatt med, inte en demo TV.

1 gillning

Ah såg det kör den nu. Tar en timme.

Med hemleverans och montering. WTF alltså..

Jo jag tycker det också. Bara för jag får en dyr tv nedsatt så ska jag väll inte ersättas med prislappen jag betalt utan varans värde ny?

Jag skulle nog inte behållt den även om man lyckas tvätta den. Tror panelen har brunnit skapligt länge om den är utgången, har ju suttit uppe ett tag. Blir det sen problem säger de att det är ju en demo.

Hitta detta.

Körde en tvätt nu.

Fortfarande kvar.

Jag skulle inte tro inbränningsgarantin gäller på en demo TV, det har nog LG förhandlat bort med ÅF.