HBO Max släpper en trailer för säsong två av ”Tokyo Vice”

Från sajten:


“Tokyo Vice” var en serie som föll undertecknad i smaken och HBO Max har nu släppt en första trailer för den andra säsongen som kommer i februari.

“Tokyo Vice” kastar oss in i den undre världen i Tokyo och vi får följa den unga journalisten Jake som gräver lite för djupt i de kriminella kretsarna i Japan. HBO Max har nu släppt en trailer för säsong två och de passade även på att meddela att den 10 avsnitt långa säsongen har premiär den 8 februari.

Med bland rollerna har vi bland annat Ansel Elgort, Ken Watanabe och Rachel Keller och har du inte sett den första säsongen så går den att avnjuta på HBO Max.

2 gillningar

Från sajten:


Jake Adelsteins glittrande 90-tals Tokyo Vice är tillbaka med andra säsongen.

Tokyo Vice handlar om, eller är i alla fall inspirerad av, den amerkanska journalisten Jake Adelsteins äventyr i Tokyo för många herrans år sedan.

Där granskade han den japanska maffian – yakuzan och allt vad det innebär med kulturkrockar mellan västerländsk och japansk journalistik, hur polisen samverkar med yakuzans legala verksamheter men ändå utreder de illegala.

Säsong 1 slutade med flera cliffhangers och nu kan vi alltså se fortsättningen via HBO Max.

Tyvärr tycker jag inte s2 håller samma kvalitet som s1. Så det blev bara två avsnitt.

1 gillning

Jag har också tappat intresset. Har sett fyra avsnitt men ger nog upp.

1 gillning

Samma här faktiskt, jävlar va de tappade bollen.

1 gillning

Ni gör mig så besvikna allihopa!

Och han som spelar Jake gör ju en medioker insats.