Har Eufy utomhuskameror med HomeBase 2 stöd för HomeKit?

Har eufy utomhus kameror med homebase 2 homekit stöd?

Isåfall tänkte jag ifall man köper det och sedan en Aqara knapp som ringklocka, så kanske man kan trigga kamera notis när nån trycker på den?

Tror dom har homekit, går det isåfall göra som jag tänkt? En Aqara knapp notis öppnar upp kamera ?

En sånhär :slight_smile:

Med home assistant så ska det inte vara några problem…

1 gillning

Det använder jag inte ;p

Då fungerar det inte.
Tänk på att du behöver en Aqara gateway också om du ska köpa deras produkter.

Har redan Aqara produkter, var därför jag tänkte det var smidigt :stuck_out_tongue:

Men jag kan väll i alla fall få notis på HomePod mini om man trycker på knappen ?

Vet inte.
Kör Home Assistant och där man kan man ju styra precis som man vill. :slight_smile:

Mkt jobb också med det

Så farligt är det inte. Möjligheterna man får väger upp den tiden man lägger på att konfigurera upp allting. Att man dessutom slipper alla olika gateways osv är guld värt.

Är inte så insatt i hur man gör tyvärr :confused: ser krångligt ut bara när jag ser på tuben :joy:

Tar man det steg för steg så är det inte så krångligt. Finns massor med guider för att komma igång. Flera av oss här i bubblan kan säkert guidea också om det behövs! :slight_smile:

Detta är väll homebase 1? Eller är de 2?

https://www.proshop.se/Smarta-Hem/Eufy-Cam-2-Kit-with-2-Cameras-and-Homebase/2891240