Här är nyheterna i iOS 14

Då rapporterar man det. Continuity fungerar inte för mig heller.

Bra svar, Jocko. Och tack för besked!

Jag uttryckte mig dock lite tvetydigt då jag undrar i förebyggande syfte. Jag har inte installerat än nämligen. Men har varit samma problem med betorna till iOS 12 och 13 (och om jag minns rätt även 11), så jag tänkte jag skulle fråga innan denna gång…

Någon som är berättigad och kör Dev Beta kan ju med fördel rapportera till Apple.

Redan gjort :smiley:

1 gillning

Kan rekommendera maps.me :world_map:

Otroligt vad vägar syns dåligt i Maps och G maps…

Vad menar du med detta? Man kan ju ha typ 120 appar i en mapp. Antar att du menar att det bara syns nio appar i en mapp på hemskärmen? Förstår att du vill att det ska gå att scrolla på den lilla mapp-ikonen utan att öppna den? Skulle ju vara smutt men känns litet och pilligt - var såg du denna lösning? Funkar iOS 14 så för er som har betan?

Mm, precis ser bara nio. Tänker mig en fullskärmvy med appar efter att man tyckt på en mapp, så man slipper scrolla i sidled då man har fler än 9 appar i en mapp. (24st appar som på “hemskärmen”)

1 gillning

Men då blir det ju ingen mapp?:thinking:

Först klicka på en mapp, sen komma in i mappen med fullskärmsvy, istället för 10 hemskämar i sidled.

2 gillningar

Aha. Du menar så.

1 gillning

Fast att den kanske är lite halvgenomskinlig som idag, eller något som lägger sig på / under så man ser att man är inne i mapp såklart

Aha, då är jag med.
Antar att det inte blev så i iOS 14 (jag har inte kört betan än).

En del av continuity fungerar. Samma med Handoff.

Så här menar du?Screenshot_20200703-144848_One UI Home

1 gillning

Typ, men inga fler prickar längst ner. Precis som app library, fast att man själv kan välja hur man vill placera allt.

appL

De där e de enda jag har svårt för med ios 14, men jag kämpar på :rofl:

App lib? Använd det som iOS 13 istället? Eller är alla mappar som i app lib? :heart_eyes:

Du får både och. App Library kommer alltid finnas det och du kan arrangera mappar som tidigare.

Men är det samma mappar med max 9 appar?

Japp i dom egenskapade mapparna

Typiskt, tack för check