"Grand Theft Auto V" kommer till PlayStation Plus

Från sajten:
image

Spelkatalogen för dig som har ett Extra eller Premium-abonnemang på PlayStation Plus kommer fyllas på med en rad nya spel i december, bland annat GTA V.

“Grand Theft Auto” är på många läppar nu och trailern för det sjätte spelet i samlingen har slagit trailerrekord och har hela 145 miljoner visningar. För att skapa lite mer hype inför nästa spel så har PlayStation valt att lägga till GTA V i spelkatalogen och det kommer komma den 19 december. Utöver GTA V så kommer vi även kunna spela följande titlar:

  • Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin | PS4, PS5
  • Moto GP23 | PS4, PS5
  • Metal: Hellsinger* | PS4, PS5
  • Salt and Sacrifice | PS4, PS5
  • Moonscars | PS4, PS5
  • Mega Man 11 | PS4
  • Gigabash | PS4, PS5
  • Grime | PS4, PS5
  • Tinykin | PS4, PS5
  • Prodeus | PS4, PS5
  • Shadowrun Returns | PS4, PS5
  • Shadowrun: Dragonfall – Director’s Cut | PS4, PS5
  • Shadowrun: Hong Kong – Extended Edition | PS4, PS5

För att ta del av spelen ovan krävs ett Extra eller Premium-abonnemang av PlayStation Plus.

Källa: PlayStation

1 gillning

Kanske läge att klara av den där single player-kampanjen snart :slight_smile:

Stör mig på att man måste manuellt lägga till alla nya titlar till sitt bibliotek. Borde ske automatiskt tycker jag.

1 gillning

Det gäller inte dessa spel utan här laddar man ned de man vill spela, man får inte behålla dem för alltid. Det är bara de vanliga PS-plusspelen som släpps en gång i månaden och då är det bara tre spel som kommer =)

1 gillning

Då kan man säga att det är 5e gången nu jag betalar för GTA5. :woozy_face:
360
PS4
PC Social Club
PC Steam
PS+

Köpte det till PC (det enda jag spelar på) när det kom runt 2015. Betalade en spottstyver hos webbis. 7-DVD:er. :laughing: (som inte behövs längre).

Har spelat storyn tre gånger (100 %). Senaste för nått år sedan. Fick till slut guld på allt! En riktigt härlig känsla!

1 gillning

Spelade det på Xbox 360, PC, sen PS4 Pro, har det fortfarande till PS5, men orkar inte spela det mer när jag ändå har klarat storyn 3 ggr.