GPS-klocka för barn?

Har också haft en xplora4 nu i ett år. Mycket nöjda med den.

Fanns två på blocket under 2001kr med e-sim.

1 gillning

Jodå, du har ju funktionen ”School Time”. Den reglerar ju precis det.

Afan…visste inte att det fanns en sådan funktion i AW. Får läsa lite mer om funktionen då Apple-sidan inte beskriver vad som händer när funktionen är inkopplad. Tack för tipset!

Jag har tittat på klocka åt dottern och kom fram till att för oss blad Apple Watch billigast i längden pga vad månadskostnaden för abonnemanget var.

1 gillning

Väcker liv i tråden…
Min 10 grabb vill ha en smart klocka, mest för att då kan han räkna steg även när han inte har mobilen i handen. Är nått med att i Pokemon så får man mer “poäng” ju mer man rör sig.
Pokemon läser data från Hälsa appen på iPhonen så klockan är prylen måste funka i appels ekosystem.
Funderar på en Apple Watch 3, fast känns lite riskey om Appel dumpar den snart, borde man få veta på WWDC.
Vad finns det annars, Fitbit?

En barn gps klocka är det noll chans att han tar på sig, är inte cool. :slight_smile:

2 gillningar

https://www.netonnet.se/art/fyndvaror/telefon-och-gps/smartwatch/xiaomi-x-mi-watch-lite-black/x1016949.15421/

Nåt sådant kanske?

1 gillning

Väldigt prisvärd… ska läsa på lite men är helt klart intressant.

Ett smidigt Mi Watch Band föreslår jag, Xiaomi Mi Smart Band 6 - Nya Mi Smart Band 6 med mängder av förbättringar

1 gillning

Grabben 6 år hade en tidigare variant av denna men den satt inget vidare då han hade för klena handleder på denna

1 gillning

Det förstår jag.

Då föreslår jag Amazfit Bip så man kan byta till valfritt armband som passar om det medföljande inte passar, väldigt prisvärd klocka. :slight_smile: Vet inte om det går på Mi Watch Lite?

https://www.netonnet.se/art/fyndvaror/telefon-och-gps/smartwatch/amazfit-x-bip-u-pro-black/x1016646.15421/

Sparkar liv i tråden igen.

Många av 8åringens klasskompisar börjar ha dessa klockor så har sneglat på dom också. Nu ser jag att Xplora X6 Play är den senaste, några erfarenhet om och hur den fungerar? Är Xplora det man ska sikta på eller har det kommit något bättre?

Appel Watch är inte aktuellt just nu

1 gillning