Garmin klocka

Sitter och funderar på om det är värt med svart, att betala 10€ i månaden för 1% Cashback. Dvs måste handla för 10k på en månad för att det ska gå jämt ut.
Efter lite efterforskning så kommer det löna sig, kan jag ju koppla mitt och sambons gemensamma kort med, handlar mat för 6-6500 i månaden på det.

Skulle föreslå att börja med det blå för att se att det funkar bra för dig, sen är det ju bara att byta till det svarta.

1 gillning

Blått :smiley:

Beställde precis blått. Segt att man måste vänta på fysiska kortet för att lägga till i apple pay. Det löste Klarna bättre

Curve tar ju dock en avgift på 1,5% om man handlar med kreditkort :thinking:.

Edit: tolkade denna lite tokigt. Det gäller om man betalar kreditkortsräkning med curve :see_no_evil:
Image

Nej det gör dem inte.
Var har du fått det ifrån?

Jag som feltolkade. Redigerade mitt inlägg :face_with_hand_over_mouth:

2 gillningar

Ja, det där gäller bara UK.

Längst ner på Terms of Service | Curve har du en tabell över deras övriga avgifter.

Är limit bara 500 pund per månad när man är utomlands utan avgift?

Screenshot_20200621-192318_Chrome

För det fria kortet ja.

Men hur var dt nu med Garminklockans notiser? Är dom bra, hur ser det ut?

Okej medan för det svarta 1200 kr per år i avgift
Nja lite dyrt för mig bara för att samla till ett kort men intressant :slightly_smiling_face:

Kör en 735xt, galet nöjd 2000:-, träning, notiser mm, Kan svara via klockan om man har trådlösa lurar på sig, smidigt. kolla dc rainmaker, han gör riktigt bra tester av alla träningsklockor. Hade rostfritt armband på en klocka tidigare, oerhört obekvämt för handleden, speciellt med pulsmätning, då den bör sitta rätt tight. Gick över till silikon, skönt, slipper man repa MBP också :hugs: