Garmin klocka

Några i gruppen som använder?

Hur funkar notiserna till iPhone och Android?

Jag kör en Garmin 935. Som träningsklocka är den kanon och har grym batteritid och är liten och lätt men som smartklocka finns det onekligen med bättre val. Tråkig skärm, tråkig navigering, plastig osv.

Notiserna fungerar, kommer som dom ska (Android) men interfacet för att man inte orkar med att bry sig riktigt.

Men vad har hänt med dig? Värmeslag? Android-telefoner och alternativ till Apple Watch… Mår du verkligen bra? :wink:

2 gillningar

Tack!

Haha, nej då. Kollar runt lite åt en kollega på jobbet. Men jag har alltid gillat garmin. Dem e så snygga.

Denna tex, typ snyggaste klockan!

Riktigt snygg, Garmin har som du säger snygga klockor. Krävs en bra underarm för att bära upp den där bara :blush:

1 gillning

Jag bär allt med stil och klass :sunglasses:

Jag kör en 945 och den har riktigt bra batteritid samt bra till träning och lite tåligare vardagsklocka. Notiser till iOS fungerar hyfsat men stängt av dem då de (självklart) inte är lika integrerade som på Apple Watch. Har även Apple Watch och jämfört med den så är den stora vinsten batteritiden som enligt mig kan vara helt avgörande…

1 gillning

Ah okej, notiserna är det som är viktigt.

Jag och några vänner till mig kör 6X PRO, nån kör 6 PRO, funkar klockrent! . Om du funderar på den med ”Solar” så ha med dig att den inte finns att få med saphire glas! Tråkigt om man investerar så pass med pengar o går o repar glaset.

Hur e notiserna?

1 gillning

Funkar klockrent, riktigt schysta animationer Då notiserna kommer upp från ex Arlo eller motsvarande.

Sen är ju de viktigaste hur den loggar träning o där finns enligt mig inte någon som kan vara med o konkurrera! Tycker Suunto och Polar har tappat!

Kan du visa med bilder?

Är också lite sugen på Garmin dom har ju Garmin Pay som fungerar med Länsförsäkringar :blush:

Byt bank :rofl:

Haha ja jag vet…
Bytte från Swedbank precis när dom anslöt till Apple Pay :roll_eyes:

Jag har en vivomove och måste säga att appen är katastrof!
Jämfört med konkurrenterna saknas features och de features som finns fungerar dåligt.

Skaffa Curve :smiley:

1 gillning

Jag har redan klarna-kortet så allt funkar ju men hade inte haft något emot att slänga det kortet och se till att pengarna dras från mitt konto i samma sekund som jag använder Apple Pay :stuck_out_tongue_winking_eye:

Med Curve så dras pengarna direkt från kontot. Använder det tillsammans med mitt kreditkort som inte stödjer Apple Pay.

5 gillningar

Jasså men det blev ju genast intressant då.
Trodde det var ännu ett kreditkort bara :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning