Går inte att logga in på Skatteverket – driftstörning

skatteverket.se står bara och snurrar vid inloggning...

hmm intrång...?

Det är snarare överbelastning pga allas preliminära deklarationer som skickas ut nu i dagarna..

1 gillning

Det är ju första året det skickas ut.... förstår att de har svårt... Lite som när snön kommer varje år :rofl:

1 gillning

Lite så är det, men det kanske inte är ekonomiskt försvarbart att sitta på en serverpark som bara behövs 4-5 dagar per år

I och med att jag är en av de som belastat dessa servrar kan jag berätta att jag hittade ett hål i går när det helt plötsligt fungerade.. :kissing_heart: :grin:

De får väl ha en lösning som kan utökas tillfälligt en vecka om året.

Det är ryska överbelastningsattacker. Bara att sitta lugnt i båten.

Putin: ”De jävlarna ska inte få veta vad de får i skatteåterbäring!”

Haha, exakt så. :rofl:

1 gillning

Undrar om de här att de byter ut chokladen i Alladinaskarna hela tiden och gör svenska folket rasande har varit en rysk påverkansoperation.

Putin: ”Haha! Kolla, nu exploderar det på svenska Twitter. Vi tog bort trillingnöten!”

Putins medarbetare har fångar upp att vi kallar Putin för en nöt. De kan bara tänka sig att det är något positivt och då kan en trillingnöt inte accepteras då ingen kan vara bättre än Putin..:clown_face:

Glöm inte att det är skottår. :rofl::rofl:

Min kom igår i Kivra appen, ingen anlesning att logga in på SKV förrän man ska deklarera.

1 gillning

Yep, min kom i måndags och frugans idag i Kivra.

Samma här. Fick min idag på morgonen. Har lånat hela 280 kr räntefritt av staten som nu vill ha tillbaka hela beloppet. Får jobba extra som potatisplockare i sommar. :weary:

Vi får starta en Swishinsamling här i bubblan för att stötta dig om du inte får sommarjobbet.

1 gillning

Tre nötter i påsen är inte normalt. Det är där skon.. pungen klämmer… :rofl:

Ja, med all skatt så är det ju sk(r)attretande att det strular :sweat_smile:

Jag vill också va med i Swishtiggeri-bubblan, staten anser sig ha rätt till 640kr från mig :confused::unamused: