Galet sugen på en iPad Pro M1 12,9”

Kan du öppnA laptopen och surfa direkt nu? Eller måste du aktivt ansluta?

Man kan välja automatisk anslutning men har det avstängt :slight_smile:

1 gillning

jag har så min lur känner av att min ipad är i närheten och då slår den på internetdelning

Intressant, ska prova. Jag tycker alltid det har varit tveksam funktion tidigare gånger då jag provat men kan alltid prova igen eftersom jag inser att jag kan ha missat inställningen “automatiskt anslutning”

Berätta vad du tycker sen. För mig strulade det alltid och man behövde gå in välja telefonen osv.

Tycker internetdelning utvecklats kraftfullt de senaste åren. Nu funket det prickfritt men för några år sedan kunde det ju vara hopplöst att använda.

1 gillning

Note to self. Läs inte trådar på bubblan.
Nu blev jag sjukt sugen på en Ipad pro 12,9…:man_shrugging::joy:

5 gillningar

Blev kluven här efter alla nyheter som kom till Lightroom för macOS, tror jag kör vidare med min 13" M1a…

Men en 12,9:a är ju alltid bra att ha liggande. Perfekt när man reser, (när det kommer igång) har en cellular då jag har ett tvillingkort till mitt abonnemang. Har bott på mer än ett hotell med högst tveksamt WiFi.

1 gillning

Sant

Nu har jag provat och det fungerar smidigt. Jag kan behöva göra en ”Refresh” på webbsidan innan min nuvarande IPad kopplar upp internetdelningen mot telefonen men inga specifika handgrepp…

Så det känns bra, nästa IPad blir nog en icke-cellulär

1 gillning

Ok skönt det fungerar. Jag kommer alltid vilja ha cellular, vill vara fri ! :slight_smile:

Samma här. Cellular som gäller för mig

1 gillning

Samma här. Alltid cellular.

1 gillning

Min senaste köpte jag med enbart WiFi. Fungerar perfekt.

1 gillning