Fråga om stolsbokning SAS

Gjorde en bokning för ett par månader sedan på SAS för en resa till USA via Köpenhamn. Betalde för reserverade platser. Ser stolsnumren om jag läser i mejlet. Kollar jag i appen finns inga stolar bokade och "våra" säten är icke reserverade.

Någon som vet hur SAS:s system fungerar? Känns ju som jag måste förbereda på mig på visst telefonerande i morgon..:face_with_symbols_over_mouth:

Hur ser det ut på hemsidan om du kollar på bokningen där?
Har alla platser du bokat försvunnit?
Kan det bero på att dom bytt flygplanstyp mot när du gjorde bokningen ?

Hur som hade jag ringt in

1 gillning

Ring och kolla så de inte bokar någon annan på de platser du betalt för.

Vänliga hälsningar från en fattig stackare som tar de stolar som blir över 30 timmar innan avfärd.

1 gillning

Kollade via webben nu inga stolar bokade. Blir telefonerande imorgon.

Bokade nu sittplatser då det fanns bra sådana kvar. Bla de jag har betalt för..:face_with_symbols_over_mouth:

Det var ju dock inte helt ologiskt att just du råkar ut för sånt här. Men du fick väl iallafall inte betala extra för dessa (igen?).

1 gillning