Fråga om C More på Samsung-TV

Hej,

God Jul alla bubblare :slight_smile:
Har en fråga till er som har Samsung TV och kör Cmore appen.
Sedan ca 1 vecka sparar inte appen var man är i filmer/serier. Dvs om jag sett ett avsnitt av en serie och sedan går tillbaka till appen "fortsätt titta" visar det inte att jag sett avsnittet - vilket är väldigt störande.

Fler som upplevt detta eller vet någon lösning?

Har inte det problemet med det finns så många olika varianter av Tizen, prova ta bort appen och installera igen.

1 gillning

Värdelös app även på en The Frame 2022. Köp en Apple TV.

1 gillning

Tack för era svar! Har provat att installera om appen utan framgång. Har samma fel på två Samsung från 2019 (en Frame och en Q90R). Kanske rättar till sig vid någon kommande uppdatering. Vill helst inte behöva investera i en Apple TV just nu, och appen funkade helt ok för en vecka sedan.

Går jag till inställningar i appen står det att jag har Version: tizen-prod-7.1.102 16.12.2022 13:51 installerad. Misstänker att felet kom med den. Är det samma version ni har?

Ha en fortsatt God Jul :slight_smile:

Liten uppdatering: Mailade C More och deras tekniker har kunnat återskapa felet. Så det jobbas på en lösning :slight_smile:

Har samma problem. Någon mer info från Cmore?

Nej inte hört något mer från C More. Men hoppas de släpper en ny version snart. Borde ju inte vara så svårt att få rätt på det då det funkat bra tidigare.

PS: Välkommen till bubblan :slightly_smiling_face:

Ja väääääälkommen!

Tack :grinning:

1 gillning

Senaste uppdateringen har löst problemet. Om ni inte får det att funka direkt så prova att installera om appen.