God Jul alla bubblare
Har en fråga till er som har Samsung TV och kör Cmore appen.
Sedan ca 1 vecka sparar inte appen var man är i filmer/serier. Dvs om jag sett ett avsnitt av en serie och sedan går tillbaka till appen "fortsätt titta" visar det inte att jag sett avsnittet - vilket är väldigt störande.
Tack för era svar! Har provat att installera om appen utan framgång. Har samma fel på två Samsung från 2019 (en Frame och en Q90R). Kanske rättar till sig vid någon kommande uppdatering. Vill helst inte behöva investera i en Apple TV just nu, och appen funkade helt ok för en vecka sedan.
Går jag till inställningar i appen står det att jag har Version: tizen-prod-7.1.102 16.12.2022 13:51 installerad. Misstänker att felet kom med den. Är det samma version ni har?
Nej inte hört något mer från C More. Men hoppas de släpper en ny version snart. Borde ju inte vara så svårt att få rätt på det då det funkat bra tidigare.