Fotbolls-VM 2023

Nu hoppas jag på guld till England. Australien borde vi åtminstone ha en chans mot.

1 gillning

Den här har tydligen provocerat en del i dag:

Rolfö kunde väl inte vara så glad som hon såg ut?
Nej, inte enligt Bonmatí som berättar om bilderna där en fotograf uppmanade dem att le tillsammans.
– Hon var inte glad. Hon grät, säger Bonmatí.
– Hon grät mycket efter matchen.

Enligt Aftonbladet.

1 gillning

Känns som att Australien är hetast nu. Kul för hemmapubliken om de går till final.

1 gillning

Jinxade jag detta nu? Slarv och mål för England.

Spiken i kistan. Grattis England!

1 gillning

Vad blev det?

Australien-England 1–3

Tack!

1 gillning

Kul final. Och bronsmatchen blev också lite roligare med det lokala perspektivet.

Jag borde börja betta på VM, har haft många rätt hittils. :joy: Fast det är ju @Zop som är storspelaren här, skrattar hela vägen till banken kan jag gissa? :slight_smile:
Mina tips inför bronsmatch & final:
Sverige - Australien 1-2
Spanien - England - 2-2, övertid, straffar, England vinner (hoppas jag iallafall).

7 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Flams och trams

Jag förstår. Skulle dock vara kul med ett Bubblan lag för vanliga stryktipset :slight_smile:

Vilken start av :sweden:, hoppas detta går vår väg.

2 gillningar

Jag tänker också att Spanien ser ut att vara flera nivåer bättre. Med det här spelet vinner Sverige 9 av 10 matcher mot Aus. Gäller bara att den där tionde inte är idag.

2 gillningar

Shaking World Cup GIF by Sam Omo

3 gillningar

Svårt att tippa detta, gissar på att Kerr eller Russo sätter dit 1-1, sedan kommer Rebecca Blomqvist in och sätter tvåan.

winning world cup GIF

Snyggt tjejer att vinna ett brons!

Europe Eu GIF by Manne Nilsson

8 gillningar

Grattis Sverige! Utmärkt match av ett oerhört bra landslag. :clap::raised_hands::muscle::sweden:

3 gillningar