Fotbolls-VM 2022

4 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Kritik mot fotbolls-VM i Qatar

katastrof!

1 gillning

@marten Hela detta VM är en katastrof, även sportsligt.

Så sjukt dåliga insatser från så många lag som ska kunna prestera så ofantligt mycket bättre, vilket gör helheten också så mycket sämre. Danmark, Tyskland, Belgien, Spanien, Brasilien…bedrövlig prestation från lag som ska kunna leverera toppfotboll.

du har rätt !! men på de sättet port spelar .. inga bollar in in i boxen , när man har dom bästa i världen ( typ ) , lägger på kanten o ska rulla .. nää , sjukt besviken !!

Jaaaaaa! 1-1

väntar på ruschen av mba nu !!

1 gillning

Frankrike är bäst och sämst. 2 mål och två straffar har de levererat. Men sedan ska ju England sätta sina straffar också..:cry:

gött !

Jag håller på Marocko :morocco:
Och lite Messi :argentina:
Men känslan säger Frankrike :fr:

Kroatien har sett väldigt bra ut.

1 gillning

Av de lagen som är kvar nu är det bara ett jag skulle vilja se som vinnare. Argentina.
Skulle Kroatien vinna är det väl inte fy skam heller.

Eller om man vänder på det, vem fan som helst får vinna så länge det inte är frankrike.

1 gillning

har sagt fra el eng hela tiden så då fortsätter ja väl o säga fra nu då :clap:t2::+1:t2:

1 gillning

Frankrike-Argentina i final. Två lag jag just nu är ganska sval inför. Frankrike har aldrig kommit in i mitt hjärta och ett lag med Di Maria är omöjligt att hålla på. Så det får bli Frankrike som jag hoppas på. Om nu dessa lag tar sig vidare till final vill säga...

Har aldrig sett en liknande passning inom fotbollen, åtminstone på den här nivån. Ren och skär magi.

detta kan dom inte tappa bara !

Argentina ser riktigt bra ut. De bästa lagen brukar ju bli bättre ju längre VM-turneringen pågår.

Har tippat Argentina som vinnare på Copabet redan innan VM drog i gång. De andra i gruppen jag spelar i verkar inte ha trott på dem för jag får 700 poäng när de går till final.

4-5 bra spelar räcker inte o ha mot fra , tror de kommer bli mera mål mot sig nu

1 gillning

skulle faktiskt inte bli förvånad som det går till straffar...

nää :wink:

1 gillning