- Skjutsa sonen.
- Undvik bubblan, grannar, nyhetsnotiser, radio och sociala medier.
- Se matchen i efterhand på SVT Play.
Du om någon vet väl prioriteringsordningen i familjen, du hamnar ju alltid på sista plats. 

Han får skaffa en vandrande pinne så att han kommer upp en pinne i hierarkin.
Japp, eller en TV till bilen då han tillbringar så pass mycket tid i den. 

Svårt väl men jag hade hängt med och kollat på grabbens match helt klart! Men som sagt det är ett svårt val man kan ju ha ett öga på mobilen samtidigt 
Som tur var spela grabben min tidigt igår så man slapp ta detta svåra beslut 
Valet blev att följa med sonen, ska se om det går att undvika resultat. Flera föräldrar där antar jag som kommer följa via mobilen/appar…
Hade inte tänkt på att matchen ligger på SVTPlay. Men jag kan även spela in. Vi får se. En gruppspelsmatch är ju inte hela världen. Det är ju bara alldeles, alldeles underbart…
Man får ju ibland försöka undvika att blanda in de som bestämmer…
På med dina airpod Max och nc så du inte hör de andra?
Det gjorde du rätt i. Var som förra helgen då stod jag och hjälpte lillan på simning just när starten i Baku gick. Tur att det finns mobila lösningar 
England vann utan att imponera.
Bra info till de som vill se matchen på play. 

De bör hålla sig borta från den här tråden.
Det är ju tydligt. 

Kanske läge att addera i headern att det förekommer spoilers. 

Åkte precis förbi utanför @xms67 och spelade:
Underbart, tack! Vi undrade vad det var för lirare som spred dessa toner runt arenan…
Det blev för övrigt inget att se i efterhand. Alla föräldrar följde matchen så jag gav upp det projektet direkt. Jag är för social(eller pratsjuk) för att isolera mig för en gruppspelsmatch…
Kollar på matchen via SVTPlay och jag tror inte jag är berusad, men studion och bilden är ju i två helt olika världar. Stämmer bilderna i analyserna hos er?
Såg inget av studion så jag vet inte vad du tänkte på där?