Fotbolls-EM 2021

1 gillning

Jag vet inte om jag överlever en förlängning. :grimacing:

1 gillning

Hellre Spanien även fast de spelar tråkig fotboll. Efter Immobiles filmning som var så sjukt patetiskt. Han borde blivit avstängd och aldrig mer fått spelat. :nauseated_face::face_vomiting:

Man håller på landet med godast mat. :yum: Eftersom Frankrike åkt ut redan är det Italien som gäller. Får de möta England i finalen blir det lätt att veta vilka man håller på.

(Danmark fungerar väl om man är galen i smørrebrød.)

2 gillningar

Fish and chips i finalen alltså! :tropical_fish::fries::heart_eyes:

Njurpaj…:partying_face:

Mycket Spanien nu. Jobbigt detta. :scream:😵‍💫

1 gillning

”Helvetet är en plats där engelsmännen lagar maten, italienarna dirigerar trafiken och tyskarna står för underhållningen.” – Robert Lembke

5 gillningar

Italien får ta hem detta. Jag har laddat med italienskt tilltugg och dryck till finalen.

2 gillningar

Vinner Italien så kontrar jag med mat från landet de möter i finalen! Kommer bildbevis givetvis om det blir så! :joy:

1 gillning

Målar du några thailändska korvar röda om det blir Danmark? :wink:

Tar det ett steg längre och åker och köper dansk korv (eller möjligtvis IKEA, det får räknas som typ danskt) och fixar danska flaggor också! :joy:

1 gillning

Jaha, gillar inte straffavgörande men spännande är det.

De kan lika gärna köra sten, sax, påse.

Sedan får Hasse Backe prata hur mycket han vill om nerver.

1 gillning

Gillar egentligen inte det heller, men t.ex. en final som avgörs på straffar i fotboll är ändå någonting speciellt och otroligt spännande. I hockey är jag helt emot straffar men just fotboll tycker jag det ger extra spänning av någon anledning.

Edit: När Foppa avgjorde VM på straffar var iof rätt mäktigt. Är lite ambivalent nu inser jag.

OS, inte VM.

1 gillning

:anguished:

Som en satellit högt upp i det blå … :es:

1 gillning

:partying_face:

Nu väntar vi bara på vad jag ska få käka till finalen! Fin sista straff dessutom. Iskall!

2 gillningar