Förvaring av använda kläder

Idag ser det ut såhär i vårt sovrum

Tjejen är lite inne på en major men vette fan. Hittade denna på Svenson men skär sig med vitlackad string till vänster


Förslag?

Den från Svenssons är nog det bästa alternativet, skall ju vara lättåtkomligt annars blir det bara en hög någon annanstans.

Köp! Skit i att den inte passar, byt ut den fula vita :).

Hade kört på Svenson, svårt att hitta snygga sådana där och den du länkade var ju episkt snygg. Ut med den vita och in med lite Svenson i vardagen :slight_smile:

Den från svenne var 60 djup såg asblaffig ut irl

Hur stort är sovrummet och avståndet från sängen?

Har inte exakta mått ute på stan, kanske det skulle bli åttio cm kvar mellan sängen och den där men för lite

1 gillning

Den här kanske passar :wink:

Har inte råd kassera kläder efter en användning, för hög skatt på min lön

Vi köpte en liten major på test

Köp billigare kläder. H&M, Dressman :blush:

Sambon gör nog det, jag skulle aldrig göra det. Dressman, fyfan :slight_smile: sitter deras kläder snyggt på någon förutom deras modeller i reklamen?

Ja på mig för jag är byggd som en tunna. Rund och rektangulär :joy:

Vi har en gammal vitmålad pinnstol från tidigt 20-talet, passar in resten av kåken från 1925 :slight_smile:

2 gillningar

Shabby chic :slight_smile:

Edit: vår lgh är ju från 20 tal och renoverad till nyskick (förutom kök och badrum, det fick bli modernt), men vi valde faktiskt köra på designmöbler istället, nytt möter gammalt.

Japp, fast vill inte ha de slitet, men gärna gamla vitmålade allmogemöbler och jugend :slight_smile: försöker så gott jag kan att gömma elektroniken

1 gillning

Kanske får bli det i nästa bostad. Kör nytt möter gammalt. Tex pärlspont som möter modern köksfläkt :slight_smile:

2 gillningar

Är pärlspont ett annat namn på fulfuru? :slight_smile:

Nej det är väl vanlig spontant virke det. Men pärlspont hade man inte i herrgårdar eller våningar på Östermalm. Det var mer något man hade i enklare gårdar på landet. Gillar stilen, hade även i min 1870 tals våning på Östermalm

Min fru och jag har varsin herrbetjänt som gör jobbet med använda kläder. Inköpt på Mio.
bild

4 gillningar

Nice! Den är ju mer tänkt för att man hänger upp det man ska ha för dagen, hur funkar den med två par jeans osv?