Formel 1-VM 2023

Redan imorrn får vi se första bilen:

Det mest intressanta är väl att Red Bull har sin launch i New York och det ryktas om att Ford är inblandad på något sätt...

2 gillningar

Äntligen börjar det röra på sig lite…

1 gillning

Första liveryt som sen kanske kommer raceas med. :wink:

2 gillningar

Snygg, men lite tråkigt att det blivit rena livery-visningar mer renderade bilar som inte säger någonting.

1 gillning

Vad skulle det annars vara?

Faktiska bilen dom ska köra.

Ja det var längesen det var så.

1 gillning

Det hade varit trevligt men tänkte inte ens tanken att det skulle vara de

1 gillning

Någon som hittat kalenderfiler från F1.com att ladda ner och importera? Andra sitter här men vill ha direkt från källan. Fanns förra säsongen.

Gjorde man inte det via F1 appen? Hittar de dock inte nu så kanske inte har släppts ännu

Fattar att dom gärna vill ha ett event för att visa upp sponsorer men ibland kan jag tycka att dom lika gärna kunde vänta till första testerna där vi iallafall får se bilarna. Jag tillhör dom som lite skiter i om bilarna är snygga numera men tycker det är kul att spekulera i de tekniska lösningarna. Det viktigaste är ju att bilen går fort!

1 gillning

Jag har inte heller sett någon än men det kommer säkert när det närmar sig.

Kan under tiden tipsa om den lilla appen BoxBox. Allt den gör är att ge wigetar för nästa race, standings, favoritförare etc.

1 gillning

Bra tips - tackar!
Fanns till Android också.

Bra tips om boxbox. Köpte ett år för typ 63kr. Samma summa för er?

Inget minne av vad jag betalade, eller ens om jag betalade för Boxbox.

För mig ligger det som prenumeration. Köpte ett år och avslutade direkt för att se hur det fungerar. :joy:

1 gillning

Är det inte en lite lustig deal att Mclaren delar reservförare med Merca? Man undrar ju hur mycket information man delar med Merca-föraren (Schumacher) för det finns ju garanterat hemligheter Mclaren inte vill att Merca ska få veta.

1 gillning

Det lär dom förhoppningsvis ha en vattentät lösning på, hypnos kanske? :slight_smile:

1 gillning