Formel 1-VM 2020

Det funkar finemang. Tyvärr missar man såklart Janne med team.

Körde F1TV-Pro förra säsongen och kan meddela att det är väldigt bra när det väl fungerar. Men dom släppte det 1 säsong för tidigt ut till fler länder, jäklar va buggar det var, tappade sändningen mitt precis i starten, appar som låste sig m.m. Den som säger något annat har inte använt appen fullt ut och tittat alla sändningar, för det gjordes återbetalningar under säsongen pga detta. Men hoppas sjukdomarna lagt sig för i år när ingen Publik kan komma och titta, så streamingen kommer vara HÅRT belastad!

Glöm inte F1 TV Pro :slightly_smiling_face:

Okej då får vi se till helgen om det bättrat sig

F1 TV Pro har ingen app för Apple TV och saknar dessutom Airplay på iOS/iPadOS.
Tyvärr F1TVPro, blir nog Viasat i stället, kostar 199 per månad då jag redan har Canal Digital Sport mm.

1 gillning

Så mycket trevligare också tycker jag, har både och. :+1:

Den har ingen ChromeCast koppling heller så det får bli skärmspegling :slightly_smiling_face:

Du borde kunna spegla från Chrome på macOS med den där mediapluginen vad den nu heter, den har jag använt mer än en gång med gott resultat.
Chrome kan väl dessutom casta en flik utan plugin om jag inte minns fel?

Ja och skärmspegling på min mobil “smartview” funkar med

Yep, går att casta utan plugin.

Om man kör F1TV Pro via webbläsaren på sin iOS-enhet så kan man köra AirPlay till sin Apple TV

F1TV-Pro har 25% rabatt på helårs just nu. Jag tycker F1TV-Pro är väldigt prisvärt med tanke på allt som ingår.

Kan så vara, men för min del är det mest F1 som är intressant, och det är bara race i juli och augusti i år.

Hade de haft en app för Apple TV hade de haft en till kund här.

Beställ och fått liv i Via Total nu, 199 per månad, kollar gamla race nu.

Vad har du för källa på att det bara skall köras till och med Aug? Enl. F1 själva så vill dom ju upp i 15-18 race, vilket låter tufft. Plus att sista racet som är schemalagt idag är i Sep :wink:

Kollade schemat på F1.com, ska dubbelkolla nu

Precis som du säger verkar det inte helt klart längre än in i september.

8 Race bekräftat och fler kommer säkert därefter
Tycker F1 TV Pro är mycket prisvärt
6 enheter samtidigt och hela arkivet från förr

Just det där med enheter är tilltalande. När jag började kolla på F1 på Viaplay fanns det ingen begränsning så man kunde ta upp fönster med alla olika kameror/sändningar.

Intressant kval :slightly_smiling_face: