Fodral till iPad Pro 11"?

Jag har ju lite plötsligt köpt en iPad Pro 11"…:grin:. Nu är jag på jakt efter ett fodral. Jag vill ha det så tunt som möjligt, men ändå skyddande om den far i golvet. Jag hittade det här: Köp Spigen iPad Pro 11 2020 Case Smart Fold Black online
Men även om man kan fästa pennan på sidan så laddas inte pennan. Det känns lite B tycker jag.

Då hittade jag det här där iPaden fästs via magneter. Fördelen är ju att pennan då laddas men sidorna är helt nakna om man tappar iPad:en: https://www.phonelife.se/ipad-pro-11/magnetic-yippee-case-ipad-pro-11-black?nosto=productpage-nosto-3-copy

Ett alternativ är ju att köra på Apples original Folio, även om det inte skyddar alls mot stötar och fall.

Vad har ni för fodral, något ni kan tipsa om?

Inte så skyddande mot fall, men otroligt snyggt

Ja, jag gillar också det där. Men snyggare än säkert. Å andra sidan brukar man ju inte tappa sin iPad…:innocent:

Jag klickade hem ett till min 12,9:a, har Logitech idag med tangentbord som blir lite tung och klumpig när man reser.

1 gillning

Jag kör på Apples med tangentbord till min 12,9. Sitter som :ok_hand:

1 gillning

Ja det är betydligt smidigare.

Slog till på det där, även med expressfrakt blev det halva priset mot i Sverige. Sedan kan man ju ifrågasätta expressfrakt, 14/4 som preliminär leverans… Vad fick du för leveransdag @RolexJocke ?

20/4 med standardfrakt. 201:- SEK totalt.

Jag fick också 201, men med express. Det är dyrt att ha en stor…:grin:.
PS. 399 i Svedala

Jag har ingen brådis, resorna är ju inställda för stunden så jag tog en snikfrakt.

Är supernöjd med mitt. Sitter bra och riktigt slimmat och snyggt :smiley:

1 gillning

Låter ju perfekt…:+1:

Jag har Zugu muse case som är riktigt bra :smile:

Kan man sätta den på kylskåpsdörren…? :astonished: Om det fungerar i verkligheten är det ju väldigt bra. Tycker kanske skalet ser lite för “armor” ut, men det skulle jag stå ut med om den går att slänga upp på kylskåpet.

Ja det går , är helt magiskt :slight_smile: enda negativa med den är att den är lite tung.

1 gillning

Jag fick hem detta idag. Och kolla vad jag kan…:smiley:
bild
Väldigt tunt på båda sidor också.

1 gillning

Bästa fodralet jag haft :smiley:

1 gillning

Beställde du från Amazon? Gick fort att få hem tyckte jag :smiley:

Inser det. Nu har jag haft det i 23 minuter, men allt jag önskar + kylskåpsdörren = 201 kr(inkl frakt). Hur bra är inte det…?:heart_eyes:

1 gillning

Då ska du bara få hem såsen också :wink: Grymt god tillsammans med aioli! (Såsen, inte fodralet :wink:)

1 gillning