Flams och trams

Tror nog det underlättar för moderatorn att ha en sån här slasktråd, i alla fall när det gäller att rensa off-topic inlägg. Det kan göra lite ont för en del att bli modererade, då lindrar det att inlägget man själv i stunden tyckte var så viktigt eller fyndigt får självdö här, utan att störa andra.

Sedan om moderatorn tycker forumet mår bäst av att vissa inlägg raderas direkt så förlorar man möjligheten att gotta sig i eventuella konflikter i efterhand i denna slasktråd. Men det är inte därför den finns.

Detta är en tramsig, flamsig, grälsjuk och helt ologisk tråd som bara existerar för att resten av forumet ska vara någorlunda läsbart för de flesta. Det är ändå ganska högt i tak i denna bubbla.

5 gillningar

Det är ju bättre men en back i hallen än ett hack i ballen. :joy::joy:

1 gillning

Bättre springa i fel fil än fila i fel springa :blush:

1 gillning

Saliga äro de med trä ben, ty de kan fästa strumpor med häftstift

Jag har hört att @RolexJocke är både till åren och sjukt sugen på elbil, så ingen regel utan undantag! :smiley:

2 gillningar

Hört det också, och när han inser att han kan vispa vaniljsås med eluttagen på bädden är en F150 Ligtning i princip en done deal:

2 gillningar

Haha :joy::joy:. Aldrig försent att ändra sig

1 gillning

Det kommer aldrig att ske. :rofl::rofl:

Han vispar inte vaniljsås. Han köper färdigvispad... Han är smart på det sättet...

2 gillningar

@RolexJocke s pappa;

2 gillningar

Undrar vem man förnärmat med detta?

Trodde jag hade postat värre saker. :rofl::rofl: Och det ligger kvar också.

Fick samma jag också :face_with_hand_over_mouth:

1 gillning

Har admin vaknat på fel sida idag månde? :rofl::rofl:

1 gillning

Flyttade inläggen till den här tråden. Var några andra som flaggade så där är jag oskyldig.

1 gillning

M a o är det som vanligt då. :joy:

Mallarna har lite hård ton i språket.

Allt som hänt är att de är flyttade till en annan tråd – samt att jag råkade trycka på fel knapp efteråt men det återställdes snabbt som vaniljkräm i stupen :slight_smile:

Jag blev ju kränkt och orolig över mitt medlemskap med nu är jag lugn igen. :joy:

BTW: Varför kallar du @jite för mallarna? :joy: :joy:

Haha – kränkt på internet är iofs en grundlagsskyddad rättighet :slight_smile:

1 gillning

Hade jag skrivit dem så hade det varit mer svärord och personangrepp. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Då får du fan ge mig behörighet att flytta dina inlägg. :joy: :joy: