Flams och trams

Ja, att spionera på @xms67 hela dagarna var en förlustaffär.

2 gillningar

Enkla jobb, betala ofta lite..:sweat_smile:

Tycker du hon är snygg? :joy::joy::joy:

Samtidigt?

Skulle jag aldrig... erkänna..:sunglasses:

Man vill ju se @xms67:s ansiktsuttryck på Teams-mötet när diplomatin misslyckats och Gandhi tar till kärnvapen.

2 gillningar

(Ursäkta gamla Civ-referenser men jag har inte spelat något efter Civ 2.)

Jag tror buggen(?) med Indien finns kvar. Själv blev jag en gång när jag spelade på avancerad nivå nukad av UK. Jag blev otroligt förnärmad. Sket i resultatet, gick helt in för att radera UK.

Nu spelar jag på låg nivå och försöker slå mit PB på att vinna så snabbt som möjligt. Passar otroligt bra till Poddar och ljudböcker.

1 gillning

Så känner jag varje gång jag försöker få tag på en bra matbit i det landet.

Den bästa maten hittar du utanför fotbollsarenorna. Tveksamma hamburgare med långa strimlor stekt lök som enda ingrediens mellan billiga hamburgerbröd.

1 gillning

Haha. Landet som givit oss Christmas Pudding


Som hustrun, efter 10-års boende i London envisas med att köpa varje jul
Eller...

:nauseated_face:

1 gillning

Julklappstips!

1 gillning

:nauseated_face::face_with_spiral_eyes:

1 gillning

Hade aldrig hört talas om Marmite innan jag såg det här testet i Taskmaster.

Kan inte säg att jag blev speciellt sugen på att prova efter det heller! :slight_smile:
För övrigt en fantastisk säsong av Taskmaster!

3 gillningar

Marmite om är Britt Vegemite om du är Aussie.
Har en hel del vänner från "down under" så jag har ätit min beskärda del av Vegemite. Det är en mycket speciell smak som tar lite tid att vänja sig vid, ganska så salt.

I helvetet är det engelsmännen lagar maten, italienarna sköter försvaret, fransmännen bygger vägarna och tyskarna står för underhållningen.

:wink: :laughing:

1 gillning

rammstein GIF

2 gillningar

Det var dessutom italienarna som uppfann den moderna försvarsfotbollen:

Så de kan åtminstone försvara sig i det gröna fältets schack.

1 gillning

Då återstår fransmännen:

2 gillningar

Det är ju sant. Farsgubben brukar traditionellt klaga på just när Italienska landslaget spelar att de spelar så defensivt.

När jag spelade "Sensible Soccer" på polarens Amiga 500 så var jag alltid Italien (polaren tog Sverige). Italien hade Baggio och han var bäst rankad i hela spelet. :grinning: