Flams och trams

@RolexJocke @katho Man kan nästan tro att detta är RolexJockss humortråd. :grinning:

3 gillningar

@Zop städar snart. :joy:

4 gillningar

Ja det är lite känsliga spröt när man torskar mot Brajen. :joy:

3 gillningar

Brajen? Är det rökbart? :joy::joy:

1 gillning
3 gillningar

Ett inlägg delades upp till ett nytt ämne: Bästa mjukglassen i Malmö

Stoppar man in den i röven eller i örat?

1 gillning

Om du hade bemödat dig med att läsa artikeln så hade det framgått :wink:
Om man nu går över till Pixel och provar i röven så är ju risken att där sitter redan en lur av annat märke :wink:

Nu får du moderera dig själv till flams-tråden.

Har också en dålig dag ibland.

2 gillningar

Förstår inte varför man sparar på e-post. Jag har ställt in HEY att radera det mesta efter 90 dagar. Är bara enstaka e-postmeddelanden som jag behöver spara längre än så.

Får ju en del kvitto på mailen. Sen har jag en hel del kundmail, alltid bra att spara vad man kommit överens om. Så det finns nog anledningar.

Ja, men du behöver inte spara vad ni kommit överens om i flera år.

När man lämnar 3 års garanti på saker kan det vara bra att ha och ha kvar det kan ju vara så att en kund inte har samma uppfattning om vad som avtalats och då är det bra. Det är ju bara att göra mappar och samla olika mail i så att man håller skapligt rent i vanliga inkorgen. Det tar ju inte så mycket plats ändå.

1 gillning

Jag pratade främst om privat e-post, vilket jag förstod att tråden handlade om.

Jag pratade mer om epost oavsett men vi alla har ju olika sätt att hantera saker. Vi kom ju in på ett sidospår då trådstartaren inte undrade hur länge man skulle spara eposten utan hur man flyttade den. :joy::joy:

Du har rätt gamle man.

1 gillning

Då gäller det att man vet att just det mailet behöver sparas längre än 90 dagar.

Man ställer in per kontakt hur länge e-post ska sparas. Sedan kan man sätta undantag på enskilda mejl.

Mest post när man dör vinner :stuck_out_tongue_winking_eye:
IMG_8555