Flams och trams

Bästa supporten, köper samma grejer som användaren. För övrigt har min Cloud Key tappat sanns och balans igen så vi hörs snart..:sweat_smile:

Det bästa med alla deras Cloud Gateways är att man inte behöver någon Cloud Key.

Tror att du skulle gilla en Cloud Gateway Ultra när man nu kan få tag på en.

1 gillning

Vet du vad skillnaden är mot UniFi Express?
UniFi Express - Ubiquiti Store United States

Ja, UniFi Express är klenare men är även en accesspunkt.

Ultra har ingen inbyggd accesspunkt men den har fyra ethernet-portar i stället för bara en och kan skyffla 1 Gbit med IDS/IPS påslaget.

UniFi Express räcker för mitt lilla nätverk i lägenheten. Du vill nog ha Ultra om du ska ersätta din lösning med Cloud Key.

1 gillning


Slå nu inte griller i huvudet på honom. Det är inte dags för en reparera mitt nätverks vecka än. :joy: :joy:

Ska kolla på den där.

Lugn i båten, tar minst en vecka för mig att läsa på och ställa frågor..:sweat_smile:

1 gillning

Den hade väl @Sevis kört skiten ur innan han släppte den. :joy::joy::joy:

Hela helgen är väl 2 veckor i Älvsjö? :joy: :joy:

Minst.

Du borde skaffa dig en klocka..:sweat_smile:

1 gillning

Det här är riktigt fränt. Fattar inte hur man kan ha sådan kontroll.

Inte konstigt att det är i mint condition när det legat i din bältesväska sen dag ett :joy:

Sa han som har sin lur i en Securitas väska. :joy:

Nja, vet inte om Nudient Thin Case kan räknas som en Securitas väska, då skulle jag nog se över mina säkerhetsrutiner om jag jobbade på Securitas :smiley:

Tänkte på det skalet du hade med motorhuven över kameralinserna. :joy:

Nu vet jag att jag låter lite gnällig men kan inte ni två starta en egen tråd att skoja i?

Visst behöver man kunna skoja med varann och kul att ni har roligt ihop.
Fast med det sagt så blir det snabbt väldigt många inlägg från er två som har har nått med ämnet att göra.
Grejen är att det blir lite jobbigt för mig när jag får en notis om ett nytt inlägg och tror då att det är nått som berör ämnet.

Ha de fint! =)

1 gillning

Återkommer när jag har något tråkigt att posta.

3 gillningar