Flams och trams

Tillverkar han den där vet jag vad det är för kabel! Köp inte den, en riktig skitkabel…

Oh, no.. jag har skapat ett monster!

Fattade inte att du kopierat mitt inlägg till en annan tråd utan flyttade det :grin:

Menar du att blåbären tog slut :wink:

I wish, roligare om de tog slut än Gin:en.

Ok va bra ! Då känns de lite som dina kommentarer e överflödiga igen , du har ju 2 egna trådar o hålla dig i , var o varannan tråd e de mest strunt kommenterer från dig ( m&m *10)

Jag får väl dra ner på kommentarerna om de är så störande, trodde att ett forum skulle leva på att folk postade. Tidigare tipsade du ju att ignorera funktionen fanns, så den kanske är ett alternativ.

4 gillningar

Hellre inga poster en trams poster , o de e ja inte ensam om o tycka !

Japp har ju blockat dina 2 trådar så ja ska slippa de iaf , men de blir ju svårt o blocka alla trådar …!

OK, då kör vi på det.

1 gillning

:+1:t2::100:

Det här var ju tråkigt tjafs. @RolexJocke har väl aldrig sabbat en tråd, varit otrevlig eller anstötande? Möjligtvis gör han vissa av oss avundsjuka när vi ser, inte vad, utan hur mycket han äter…:joy:. Tippar på att 90% skulle tycka det blev ett fattigare forum om RolexJocke taggar ned.

16 gillningar

Håller helt med @xms67 !

11 gillningar

It’s all love!:+1:t3:

8 gillningar

Bubblans egen vaniljvisp.

4 gillningar

Nej sluta inte Rolex-posta!!

8 gillningar

Vill passa på att tacka alla för support och PM. Givetvis kommer jag inte att sluta posta eller försvinna, inte förrän den dan som admin läxar upp mig. :joy::joy::joy:

Allt man gör passar ju inte alla, i mitt fall scrollar jag bara vidare när jag ser saker jag inte gillar. Så är det med Internet, det går upp och ner.

14 gillningar

Om du försvinner kommer vi att anordna världens största insamling av pulvermos och vaniljvisp för att få dig tillbaka.

6 gillningar

Fan du vet hur det går till. :joy::joy::joy:

3 gillningar

Säg inte så. Då kanske han gör en fuling och försvinner bara för att få massa pulvermos och vaniljvisp. :joy::joy:

1 gillning