Finns fortfarande jailbreak?

Minns när jag skaffade iPhone, då pratade all om att jailbreka för att komma åt en massa saker som inte fanns i iOS. Håller folk på med detta fortfarande? Eller är det utdött? Man hör ju inget om det längre.

1 gillning

Jo de finns , Marcus har gjort några videos om de , om man säger så här , man går miste om gaaaanska mycket , men frågan e behövs de … :man_shrugging:t2:

1 gillning

Jag håller mig ifrån detta då jag gissar det är mer problem än glädje.

1 gillning

Måste väl tillhöra dåtidens IOS, eller?

Lekte med det på min iPhone 2G och 3GS/4S. Sen började Apple lägga till vettiga funktioner man tidigare laddade in från Cydia så var det inte så aktuellt längre.

2 gillningar

Finns till iOS 15, men inte senaste version… Massa kul… Men ingen orkar förutom kidsen…

T o m @Sevis hoppar då förstår jag varför man inget hör om det längre, då är det väl ingen marknad för det. :joy::joy:

2 gillningar

Exakt!

1 gillning

Ja man kan fortfarande men då måste du ligga kvar på kvar på iOS som går att jailbreaka. Höll på med det förut bara för att man kunde. Väldigt blandad upplevelse beroende vad man gjorde. Speciellt olika themes (gui förändring) kunde få iOS att bli väldigt ostabilt med omstarter av springboard

1 gillning

Vet att @Gustav håller på med sådant fortfarande.

Jag var på väg när jag hade en 4:a men det verkade omständligt med röda hatar och allt vad det hette. Sen var ju risken rätt så stor att det skulle skita sig så jag backade.

1 gillning

Testade för ca två år sedan och processen är densamma idag.

Vi slår upp grindarna och provar jailbreak

3 gillningar

hej jag har en i phone 11 pro är det bra att jailbreaka. den
har aldrig gjort det förut

Du frågar fel person.