Ett hemmakontor blir till - hur ser ditt ut?

Brorsan har en sån som han tar med ut på event med hans båtar. Den pumpar på riktigt bra. Vad säger grannarna när du har 2? :grimacing:

Rundgång om man är chef? :thinking:

1 gillning

Är det inte din mor som är din chef :thinking:

Haha, nä. Jag är min egen chef. Så jag basunerar mest ut i området vad jag tänker ge mig själv i utdelning.

Grannarna till vänster har tre barn. Och grannarna under är fastighetsbolagets ekonomiavdelning. Så ingen av dem säger något.
Jag har en kompis som har två stycken. Han, jag och några andra pojkar brukar festa en vecka varje år. Då tar vi med dem och kopplar ihop dem via SKAA. Då är det bra konsertstämning.

1 gillning

Antingen har ni galen isolering där ni bor, de är döva eller så spelar du på för låg volym helt enkelt! :joy: För vrider man på med bara 1 så blir det riktigt bra tryck!
4 i SKAA måste låta helt brutalt! :heart_eyes:

1 gillning

Misstänker för låg volym.
Det är massivt med fyra, Max med soundboks är fem ihoplänkade. Så funderar nästan på att köpa en till bara för att.

1 gillning

Kör bara kör!
Perfekt till barnens disco sen också så det lär sig i tidig ålder!


Hemmakontoret har fått sig en liten uppdatering med en matta från Satechi. Köpt från dennispaketet.se.

5 gillningar

Är han inte värd en länk den gode Dennis? :slight_smile:

4 gillningar

Det är @DennisKlarin helt klart värd. :slight_smile: https://www.dkdwebshop.se/sv/produkter/satechi/satechi-eco-leather-deskmate.html

My bad.

3 gillningar

Varför har du ställt ett strykjärn till höger om tangentbordet? Hade @DennisKlarin packat mattan så illa att du behövde stryka den direkt? :wink:

1 gillning

Stiligt! Tack tack! :heart:

1 gillning

Den var exemplariskt packad :slight_smile:
Kan förstå att du som använder en iPad hela tiden har glömt hur en mus ser ut. :wink:

1 gillning

Vi iPad-användare började faktiskt använda mus redan med iPadOS 13.4. :wink:

Ser ut som den behöver renas (med eld…)!

Varför?

Mina skumma gamla ögon tyckte den såg hårig ut, men det kanske är den modellen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Det är för att @ante faktisk använder sina prylar. Vi andra lägger dem bara snyggt och tar kort på dem. Sedan återgår vi till mat- och drycktrådarna.

4 gillningar

Mattan är nyuppackad men musen är gammal så det ser rätt sunkig ut. Microsoft tangentbordet är nytt men de får patina väldigt fort. Tyget man vilar händerna på bilar gråvita inom nån timme.

1 gillning