Ett hemmakontor blir till - hur ser ditt ut?

Ja men precis!

1 gillning

Och ett stort hål i bordskivan så kan man leda bort kablarna snyggt där också. :joy::joy::joy:

Något tips på webbkamera som är bra men inte dyr? Tänkte bra till teamsmöte på jobbet. Lite tråkigt att synas snett från sidan från laptopens kamera. Och även om datorn är ny så kunde väl bildkvalitén på den va bättre.

PS, förresten vore det nog bättre om kameran visade någon annan eller gjorde så man såg bättre ut. :joy::joy:

Du får låna ut en hålborr. :smiley:

1 gillning

Logitech i prisklass som passar.

Inga problem, har gott om hålsågar. :joy::joy:

1 gillning

Razer Kiyo

1 gillning

Kan den visa någon annan också? Givet köp isåfall!

Hur menar du? Att två kan vara i bild om man sitter bredvid varandra? Enligt mig är det fullt möjligt. Det följer med ett program där man kan styra en hel del saker. Även om sedan Zoom och Teams begränsar en hel del.

1 gillning

Det var en följdfråga på frågan från @Bulldog76 . :smiley:
“PS, förresten vore det nog bättre om kameran visade någon annan eller gjorde så man såg bättre ut.”

:joy:

1 gillning

Aha…:joy:

1 gillning

Kattfilter :ok_hand:

1 gillning

Hittade den andra kameratråden efter min fråga. Jag slänger in nån fråga där sen.

Nej inte två personer. Men på magiskt vis göra att man ser bättre ut :joy:

Testat sånt filter som advokaten använde?

2 gillningar

Nu tror du ju säkert att jag luras, men Razer Kiyo har en funktion för att man ska se bättre ut. Given ruta att ständigt ha ibockad…:sweat_smile:

Mitt skrivbord är bara 90x60. Valde ett så litet skrivbord för att det är i vardagsrummet och det “kräver” liksom att man plockar undan efter sig för att kunna jobba och då håller jag det rent och snyggt.

Jag har större skrivbord på kontoret normalt och då blir det snabbt belamrat med pappershögar och junk för jag har för dålig disciplin att plocka ordning.

Papper? Ger någon mig ett papper skannas det in och skickas direkt i tuggen.

1 gillning

Papperspåse kanske funkar?