Du tror inte det blir för varmt? Nää, skojade bara..
Först tänker jag att vilka prylar det finns ändå... Men helt fel på't är du ju inte. Gäller ju dock att den inte fryser inne, men backluckan fryser ju sällan.
Avfrostningen hjäper ju inte alltid. Det ta "otroligt" med tid. Min har nog stått 20 minuter och det hjälpte inte. Sedan är ju en del resor ganska spontana. Nu är det inget jätteproblem tycker jag. Händer väldigt sällan. Men när det händer är det segt.
ja! kan du tänka dig, helt nytt fenomen för mig med. Handtagen är infällda, så det kan rinna in snö/vatten. Framför allt när det är runt nollan för att sedan frysa till. Eller om det snöar från sidan. Lite knasigt.
” Sju år gamla taxibilar som alla körts mellan 18 000 och 26 000 mil hade alla kvar 95-97 procent av sin ursprungliga kapacitet.”
”Vi ser att elbilarnas batterier överraskar oss. De blir både billigare och bättre. Hela myten om elbilarna håller på att spricka. En elbil kan hålla mycket längre än en bil med fossil motor, den är också billigare i längden och detta förändrar helt vårt sätt att se på bilarna i framtiden. ”
Kul att artikel efter artikel styrker det. Galet vilket elbilshat det är på Facebook, vet inte när jag senast såg en våg av ilska mot något i den utsträckningen. Största rädslan/hatet verkar grunda sig i att det är dyrt att byta batteri men det är ju inget problem som det verkar.
En sak jag undrar över. Visar hastighetsmätare fel även på elbilar. Alla bilar jag haft de senaste 20 åren har visat ungefär 7 procent lägre än verklig hastighet. Mest då många elbilar här i Sverige verkar ställa in 110 km/h enligt mätaren