Eftermarknadsarmband Apple Watch

Tycker det är dags för en tråd som behandlar prisvärda eftermarknadsarmband till Apple Watch.

Misstänker att vi är några som väntar på exempelvis en prisvärd flätad sololoop.

Så, vad är era bästa köp hitintills?

1 gillning

Jag har köpt en hel del olika Sport Loop genom åren och det är ju lite av ett lotteri när man beställer på eBay, Ali Express, Wish.
Dom flesta har varit i bra kvalité. Något tillfälle fick jag riktigt usel kvalité.
Jag har fått upp en annons på Instagram på kopior av Flätad Solo Loop som jag tyvärr inte hittar nu.
Men dom ser ju bra ut på bild men det kan ju vara bull. Kostade typ 350:-

Just därför jag tycker det kunde vara intressant med länk och omdöme om armbandet.

1 gillning

På tal om armband så får jag en känsla av att många tror att om inte armbandet är från Apple så är det pirat. Så är ju inte fallet.

Pirat kanske inte var bästa ordvalet :thinking:

1 gillning

Aftermarket/eftermarknads är ju ett välkänt uttryck när man snackar icke original.

Kan detta vara något?

Ser ju riktigt bra ut iaf !

Beställde ett ny så får vi se hur det funkar :smiley:

3 gillningar

Bra , återkom när du haft de e tag , ja ska oxå köpa , tror ja … frakt ?

Gratis :smiley:

Beställde ett grönt L. Var på Apple Store pch provade ut att jag skulle ha ett 10 eller 11

1 gillning

Gött !!

Haft så galet mycket kopior under åren och slutar alltid med att jag blir besviken. Kör endast original numera :ok_hand:t2:

1 gillning

Har ett stycke sådant om någon är intresserad!

Fått det nu. Tog en jäkla tid.
Inte hunnit testa än, men det känns väldigt gummiaktigt. Minns originalet som mer tygaktigt.

1 gillning

Originalet är tyg. Har sett att många kopior är gjort helt i gummi i ett stycke.


Efter några månader så kom det äntligen :+1: Original såklart

5 gillningar

Nöjd?

bästa köpet

På jakt efter ett mörkbrunt läderarmband av bättre kvalitet. Någon som har tips?