E-posttjänsten HEY – nu även med kalender

Säg till när det går att ändra rubriken på mejl i iOS. En funktion jag använder flitigt i HEY.

1 gillning

Kan du se någon rubrik utan att ändra den? :joy::joy:

Om du ändrar rubrik, blir det bara för dig då? Kommer även ordinarie rubrik med vid sök?

1 gillning

Ja, det går att söka på ordinarie rubrik.

1 gillning

Fick ett mail av Hey nyss att de debiterar 123$ 1 April, känns rätt dyrt då jag inte använder mail i jobbet utan på hemmaplan.

Finns det några alternativ till Hey?

Nej, det finns inga alternativ har jag konstaterat. Fast jag använder HEY med egen domän och inte med en hey.com-adress.

Några nyheter sedan i mars:

Reply to Everyone

Ever wanted to send the same reply to a bunch of emails all at once? Now you can, and HEY makes it super easy. Just select them all and reply with a single message.

iOS: Search history

HEY for iOS remembers what you recently searched for. This is especially handy when you’re often searching for the same types of emails. This search history is only on your device, and you can easily clear terms by tapping the X.

TLDR, men vad är det som utmärker Hey jämfört med exempelvis Gmail eller vilken annan mailtjänst som helst, som gör det värt att betala för tjänsten?

HEY:

Gmail:



Se ovan till att börja med.

Så lång historia kort, HEY samlar in mindre data om dig?

Sedan har de en hel del funktioner som underlättar mejlhanteringen.

Till exempel:

När jag får mejl från en ny avsändare får jag välja om jag vill få mejlen levererade till vanliga inkorgen (de viktigaste mejlen som jag alltid läser och ofta svarar på), en newsfeed för nyhetsbrev eller en pappershög med diverse bekräftelser och annat som jag inte behöver agera på.

Jag kan även välja ”screen out” och aldrig mer se några mejl från den avsändaren.

Detta går att ställa in på både specifika avsändare eller alla från en domän.

1 gillning

Här är en genomgång av deras kommande kalendertjäst från en av grundarna.

https://x.com/jasonfried/status/1717239644470022383?s=46&t=H6y2wrw5rm3mTHCs8mDs_w

Det verkar som att du länkade till fel inlägg. Här går han igenom kalendern:

https://x.com/jasonfried/status/1740896488765694186?s=20

1 gillning

Tack. X känns bara rörigt nu för tiden :wink:

1 gillning

Ser fram emot att prova. Har inte blivit aktiverat på mitt konto ännu