E-posttjänsten HEY – nu även med kalender

Det fungerade utmärkt när jag gjorde det. Var inte därför jag sa upp HEY.

Nu har jag hoppat på Hey-tåget för min egna domän. Får ge det ett tag och se om det är något för mig.

1 gillning

Har provat nu några veckor. Gillar upplägget. Lämnar nog O365 för just mailen och fortsätter med HEY.

1 gillning

Jag gillade recycle-funktionen. Har du upptäckt den?

Upptäckte den för någon dag sedan. Trevligt. Var inne lite då och då för att rensa ”The Feed” men det behövs inte nu längre :wink:

1 gillning

Missade den här trevliga nyheten för er som använder HEY:

Jag har gått tillbaka till HEY efter att ha utvärderat både iCloud med egen domän och Protonmail. HEY är överlägset om man gillar deras sätt att tänka kring e-post.

Lyckades missa för många viktiga mail som sorterades in som kvitto :frowning:

Bundlade i Imbox ska de vara.

HEY har fått stöd för snooze eller bubble up som de har valt att kalla det.

Behöver man verkligen ha så mycket saker för att ta emot ett mail? Känns som om det mest är funktioner man inte behöver.

Beror helt på hur många mejl man hanterar varje dag.

Jag kan inte vara utan möjligheten att döpa om rubriker på e-postmeddelanden nu när jag vant mig vid den funktionen. I stället för ”Re: Sv: Sv: Re: Annons 56444431 Klocka” kan jag döpa konversationen till vad den handlar om.

Jag trodde du hade 3 mail om dan, du gillar ju inte mail. :joy::joy:

Just därför som HEY är så bra. Jag kan välja ”screen out” på alla som mejlar mig och ha det lugnt och skönt.

1 gillning

Har kört HEY några månader nu på min egna domän. Älskar det. Just denna funktionen var faktiskt det enda jag saknade :wink:

1 gillning

Gillar att den är aningen bättre än en vanlig snooze som bara skickar meddelandet till inkorgen vid en bestämd tidpunkt och så försvinner det lätt bland annan inkommande e-post.

HEY bubblar upp meddelandet ovanför inkorgen och sedan ligger det där tills man poppar bubblan.

Det har tillkommit en del nytt sedan vi skrev i den här tråden sist:

Använder ni HEY?

Hey what?:wink:

Älskar HEY! Har kört det med egen domän i knappt ett år nu.

1 gillning

Kört Hey i några år nu fast velar om jag ska förlänga. iOS börjar komma ikapp, blockerar oxå spypixel.
Jobbar inte med mail så är bara reklam och kvitton jag får till mig, borde jag orka sortera själv.

Kan outlook sortera mail ligger likt Hey?