Tydligen så förväntas det knock out🤷🏻♂️
Blir ju ett enormt antiklimax om det inte blir en knock och matchen avslutas efter 8 ronder då. Denna match kan inte få sluta oavgjort.
PR? Alla pratar om honom och Tyson just nu så ser inte varför någon skulle tacka nej till en sådan chans faktiskt
går de ens och knocka nån med sånna handskar som används ? skulle inte tro de
Klart det går. Jag tror alla vill se en knock, oavsett om det är Tyson eller Paul.
klart de går .. men de ha inte hänt många gånger om du kollar , ”proffs” som boxas med 14 oz el ja de ju ingen som gör , blir aldrig nockade , fast , ja skulle inte vilja få en klocka av tyson haha
Jag är inte det minsta intresserad av boxning men den här matchen känns ändå lite kul. Kan Tysons kunskap och rutin vinna över någon som är hälften så gammal och antagligen i bättre form?!?
Jag gillar verkligen den typen av tävling. Jag har en gammal kollega som spelar senior hockey. Han spelade inte själv i NHL men var duktig college-spelare men i laget finns det ett gäng NHL-gubbar och dom spelar ibland mot typ U16-U18-lag och självklart är dom inte lika snabba eller starka men vinner på smarthet, att vara på rätt plats vid rätt tillfälle och se spelet bättre.
Väldigt långtråkig match
Inget överraskande precis. Tyson gick ut hårt men har inte kraften längre att knocka en vältränad 27 åring med sparringhandskar och sedan tog kondisen slut. Skräll.
Då var tjejernas fight innan ljusår mer underhållande och jämn. Spännande, teknisk och hård boxning.
Och ska Netflix fortsätta med sådana här sändningar bör dom nog se över servrarna, mycket buffrande blev det.
Jag hade satt klockan men glömt att aktivera larmet så jag sov, tur var väl det.
Ja, det var inte mycket att ha.
Jag börjar fundera om det ligger nån sanning i att matchen var stagead. Hoppas att det är slut för Tyson nu. Han har ju redan bevisat allt han behöver i ringen, bättre att bara lägga handskarna på hyllan o njuta av pengarna för gott.
Missade matchen då jag somnade om innan den gick av stapeln. Verkar inte ha missat något.
Vi i den äldre generationen behövde uppenbarligen vår skönhetssömn
Trevligt att räknas till den yngre generationen då, det var inte igår.
Inget är såklart omöjligt. Men jag tar till samma tänk som jag gör när folk snackar om att månlandningen var fake: hur mycket folk runtomkring vet om det och måste således hålla tyst? Ju fler desto större är ju risken att någon sladdrar. Sedan vet jag inte: behövde den här matchen verkligen vara stagead? Å andra sidan kanske den hade varit roligare då?
Det kanske är så att man VILLE att den skulle vara det. Tråkigt att se att Tyson inte är samma gubbe idag som för 20 år sen. Tyson i sin prime skulle aldrig fått stryk av JP.
Skulle alla 6 månlandningar vara stageade då? Nä, då är det större risk att @RolexJocke är en smygelbilist
Jag kunde inte se matchen för att streamen gick ner för mig. Precis innan matchen började så blev det massa buffering innan det blev helt stopp.