Ljudtekniker Dennis Klarin nördar LEGO

Men så mysigt!!.

Var tider det när barnen ville göra sådant…

1 gillning

Ett litet projekt under en längre tid. Samlat ihop mina små Star Wars och Mandalorian-set. Och byggde en lite större display till det! :slight_smile:

10 gillningar

Du är min gud

1 gillning

Wow :star_struck::star_struck::star_struck:

1 gillning

Tack? :joy:

2 gillningar

Riktigt snyggt :+1:t2:
Sen blir jag hänförd av Mandalorian låten också, så jäkla mysig samtidigt som den bygger upp mot något spännande.

1 gillning

Tack! Ja, låten är det något visst med. Han gjorde ett grymt jobb Ludwig Göransson!

1 gillning

Vad är det för tokigt med den här tråden @Esse, trodde det var något lokalt igår bara. Men inga bilder visas :frowning:

Vi vet om det och även @Jite så det löser sig nog snart :slight_smile:

1 gillning

Nu börjar lite foton dyka upp, förhoppningsvis gäller det alla inom kort.

1 gillning

Härligt! Kan ju inte bygga något nytt förens det fungerar. Utan bild har det ju inte hänt! :joy:

Lego real world applications!

7 gillningar

Nya bilder är inga problem alls, det är gamla som bråkar :slight_smile:

2 gillningar

Nu jävlar får jag steppa upp mitt game ser jag!

3 gillningar

Längesedan något åkte upp här. Fick bli en ny Bender i helgen efter en krasch ned från hyllan. Det blev också ett microbygge av en liten del av New New York och några av karaktärerna. Närbilden är på Fry, Bender och Professorn. :robot::rocket:




8 gillningar

Fortsatt lite på Futuramabygget och byggde en lite större stad samt bättrade på Bender lite. :robot::cityscape:




13 gillningar

Senaste projektet är en Volvo 245, med V8. Byggd på en grund av LEGOs Ford Mustang med höj/sänkbar bakvagn. :heart::red_car:




19 gillningar

Volvon leks med i dagens lucka av Macradions julkalender.

2 gillningar

Asså wow! :heart_eyes:

1 gillning

Vad glad jag blev över den här tråden! Ren glädje och njutning!

1 gillning