Den stora fisketråden

Bra, det är hanterbart hoppas jag. Även om det är bättre om vi inga kräftor får..:sunglasses:

1 gillning

Det näst intill perfekta resultatet. 13 kräftor innebär en kastrull till alla(eller två med dökoket. :pray::innocent::grin:

5 gillningar

Den stora lyckan hos sonen

Den stora lyckan hos fadern..:sunglasses::lobster:

8 gillningar

2 godkända Gösar :sunglasses::+1:t2::drooling_face:

9 gillningar

Där ligger man i lä. Grattis..:clap:

1 gillning

Snart svetsar du väl avgassystem också. :joy: :joy:

Haha, exakt. Vi vet inte var det här slutar..:laughing:

1 gillning

Förvaring av kräftor i badkar är bra, då kan man även spola av dem :sweat_smile:

1 gillning

Våra fick gå ett tag i diskhon..:sweat_smile:

5 gillningar

3 gillningar

Det där var så många att det hade sprängt våra högst begränsade möjligheter att härbärgera och koka, eller min kompetens..:sunglasses::sweat_smile:

1 gillning

Efter 13 resultatlösa fiskeutflykter lyckades vi dag fången en fisk..:partying_face::sweat_smile:

11 gillningar

Plötsligt så händer det! Nu kommer det att lossna.

1 gillning

Varit i trosa och fiskat idag. Några fina abborrar blev det men sonen fick även upp den här.

Vad är det? Id?

3 gillningar

Skulle nog påstå det

1 gillning

ID3 eller ID4? :wink:
Nä men nog är det en id alltid. Äter ni det ni drar upp, eller är det catch & release?

Mest catch and release. Vi gar tagit med hem ibland. Skulle villa ta med fler hem men det är ett sådant jobb att fjälla dom tycker jag..:smiling_face:

Id:en är ju en ganska värdelös matfisk så den var lätt att släppa tillbaka.

Edit: några små autocorrect/felskrivningar korrigerade.

Jag vet att det är populärt att göra så, men det är ju lite som att torrsimma hemma i duschen. Har aldrig riktigt fattat grejen. Eller ja, jag förstår att man inte vill äta den, eftersom jag knappt äter fisk själv, men ja :man_shrugging:

Ändå imponerad av iOS rättstavning, antar att det är det du använder. :joy:

Haha... För mig är det tvärt om, gillar fisk men väldigt skönt att inte ha ett stort projekt framför sig när man är klar. Utgår iofs från att man kan träna upp skillsen på att fjälla och rensa fisk, men just nu tar det sin lilla tid.