Dela era låsskärmar i iOS 16


:+1::clap::smiley:

4 gillningar

Med LockFlow kan man lägga in Genvägar på låsskärmen.

2 gillningar

Fina fisken!

1 gillning

Känns som att jag missar något här?
Varför är biljett genom appen så intressant när man kan köpa enkelbiljett med Apple Pay?

Har vi någon skåning som vet hur man hittar url:en till ens aktiva biljett på Skånetrafiken. Att öppna appen genom skanetrafiken:// löser jag.

Men det hade varit fint om man kunde landa direkt på ens aktiva biljett.

Blir billigare med 30-dagarskort om du reser en del in till jobb. Break-even vid 25 resor.

Jo, det är jag medveten om. Efter lite googlande så förmodar jag att du har 30 dagars i appen. Visste inte att det var möjligt. En gissning är att SL löser det när Apple inför en mindre statisk funktion.

1 gillning

Med det är väl bara Apple som får tillgång till NFC?

Hur fick du batteriet bredvid datum?

Det är app som jag tror inte är släppt ännu i App Store.
Men finns som beta.

2 gillningar

Har inte fixat så mycket så den är ganska simpel.

6 gillningar

Det ska vara en porträttbild (tror jag).
Sedan får man hålla på och flytta runt bilden en del för att det ska fastna, det var inte superenkelt

Behöver inte vara en porträttbild. :slight_smile:

1 gillning


Här är en (som jag inte använder) från en nerladdad bakgrundsbild. (Spelet Firewatch)
Den jag hade i gamla systemet…

2 gillningar

Vad tycker ni om att ha oskärpa på hemskärmen? Övergången från låst skärm till hemskärmen blir inte lika snygg tycker jag

Ps, tack @Csarmientos för inspirationen att inte ha widgets alls på låsskärmen :slight_smile:

2 gillningar

Tydligen är smeten på 75% just nu :joy:

2 gillningar

Var lite patriotisk och ta en liknande bild på strykjärnet. :joy::joy::joy:

1 gillning

Haha jag har faktiskt letat efter nån bra bild på just strykjärnet men inte hittat nån bra :joy::+1:

1 gillning

Bara ge sig dit med luren. :joy::joy:

1 gillning

Tror du behöver någon som kan lura ut URL scheme för PostNord appen :man_shrugging:t2:

Har googlat en del på det i dag utan framgång :disappointed: