De här apparna från Apple fungerar med Always-On

Vilken AW har du förresten? :slight_smile: Upplevde en enorm uppgradering från 7an till Ultra 2.

Jag har en AW 7. Kommer nog att bli en Ultra 3 till hösten. Är klockbytarår för mig i år.

Verkar inte bli någon Ultra 3 i år dock.

Då kanske det blir att Ultra 2 eller mer troligt att jag väntar ett år att uppgradera. Vi får se vad som presenteras i höst. :slight_smile:

1 gillning

Då stannar jag troligen kvar på min S7. Blir det ingen ny ultramodell i år så är vi bara ett år närmare en uppdatering... :slight_smile:

1 gillning

Jag har haft e-sim i klockan i något halvår nu då jag fick det av jobbet. Skulle aldrig betala för det och tror helt ärligt att jag inte har använt det en enda gång på dessa sex månader. Har jag inte mobilen med mig i lokalerna på jobbet eller hemma så är den ju ändå uppkopplad på WiFi. Det är ju främst om du springer mycket ute och inte vill släpa med iPhone för att lyssna på musik.

1 gillning

Ja, känns inte som jag går miste om någonting då. Går ju inte ens på muggen utan telefonen, skulle hellre gå ut i kallingarna än att gå ut utan telefon :sweat_smile:

Haha japp! Pengar i sjön för de flesta :sweat_smile: